Museu
Botó que mostra/amaga menú lateral
Versió per imprimir
Documents
Comissió Tècnica

La comissió tècnics o grup motor s'encarrega de la recollida i elaboració de documentació prèvia a tot el procés. Entre altres tasques, assumeix l'elaboració de l’avantprojecte i de la proposta d'acord per al Ple; la coordinació i elaboració tècnica de les diferents actuacions a proposta del nucli impulsor (formació, accions concretes, consultes amb experts, elaboració d’estudis). A més, forma part de nucli impulsor, fa seguiment dels grups de treball i avalua el compliment del procés.

Objectius:
Oferir cobertura tècnica al procés, coordinant les diferents intervencions.

Composició:

  • Responsables tècnics i polítics de l’àrea d’Educació i l’Oficina Tècnica del PEV
  • Responsables tècnics de les àrees: Comunicació, Joventut, Medi Ambient i Desenvolupament Econòmic.
  • Agents externs: consultoria PEV, referent Diputació. Es desvincula després del primer Fòrum.
  • Un cop el projecte PEV estigui en funcionament, s’hi incorporarà el Grup Impulsor.

Funcions:

  • Supervisar l’evolució i les incidències del procés de diagnosi.
  • Traslladar als agents polítics les informacions, propostes i requeriments generats al PEV.
  • Donar suport al debat sobre el model de Grup Impulsor: consell, espai autònom, corresponsabilitat.
  • Incentivar la participació de persones i agents clau en els diferents espais PEV: Grup Impulsor, Jornades, Fòrum...
  • Supervisar (el procediment i els continguts) de les diferents diagnosis: mapa sociodemogràfic, mapa escolar, mapa de visions, mapa de recursos educatius municipals.
  • Suport al GI en l’anàlisi de la diagnosi i realització de la proposta PEV.
  • Suport a l’organització de les accions participatives (Jornades i Fòrum), en especial: comunicació, convocatòria i desenvolupament.
  • Intercanviar i contrastar informació sobre altres processos de participació oberts.
  • Preveure l’organització del procés de devolució i l’inici de l’estructuració organitzativa del PEV.
Diputació de Barcelona
^