Museu
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 13.12.2017
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
Aprofita el servei d'assistència tècnica d'atenció a emprenedors i empreses!

Les consultes es poden fer tots els dimecres des del 13 de desembre fins al 23 de maig, en horari de 8 a 15 hores, a Ca l'Alfaro. Es pot demanar hora enviant un correu electrònic a promocio@ajllavaneres.cat.

EmprenedoriaLlavaneres

La Regidoria de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç, Turisme i Consum de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres i el Consell Comarcal del Maresme van signar recentment un conveni de col·laboració per oferir un servei d’assistència tècnica d’atenció a emprenedors i empreses del municipi. Fruit d'aquest acord, els veïns i veïnes interessats poden fer ús d'aquest espai de consulta que pretén esdevenir una eina valuosa per contribuir en el desenvolupament econòmic, la productivitat de les empreses, i la millora de l’ocupabilitat de les persones del municipi i vetllar pel foment de l’emprenedoria.

El servei itinerant d'assessorament a emprenedors i empreses de Llavaneres es durà a terme tots els dimecres des del 13 de desembre fins al 23 de maig, en horari de 8 a 15 hores, a Ca l'Alfaro. Totes aquelles persones i entitats que vulguin demanar hora, poden enviar un correu electrònic a promocio@ajllavaneres.cat.

D'aquesta manera, una tècnica del Consell Comarcal del Maresme es desplaçarà setmanalment a Llavaneres per donar suport i orientació en les tasques d’assessorament a emprenedors i empreses del municipi. A més, vetllarà pel creixement i consolidació d’empreses, oferirà suport en la dinamització de diferents activitats en matèria de creació d’empresa i contribuirà en la dinamització de l'espai coworking.

Aquest projecte és una de les propostes del pressupost participatiu 2017, que va preveure destinar 5.000 € per al servei d'assessorament a l'espai coworking. En aquest sentit, el treball se centrarà en les següents funcions:

  • Suport a l'emprenedoria amb serveis d'informació i orientació a emprenedors que vulguin iniciar un projecte empresarial.
  • Assessorament empresarial:
  1. Assessorament tècnic i suport a la realització del pla d'empresa i viabilitat
  2. Informació tràmits administratius i formes jurídiques
  3. Informació sobre finançament
  4. Informació sobre sol·licitud subvencions a empreses i capitalització atur
  5. Informació sobre contractació laboral, seguretat social i autònoms
  6. Estratègies i vies de finançament
  7. Informació sobre traspàs, reempresa i continuïtat de l'empresa familiar
  • Serveis de tramitació d'ajuts vigents per la creació de l'empresa.
  • Derivació de consultes especialitzades al Servei d'Emprenedoria del CCM.
  • Suport i foment a la consolidació a les empreses del municipi.
  • Cerca de sinergies entre diferents actors del teixit productiu.
  • Planificació, acompanyament i difusió de les accions de formació, juntament amb el personal tècnic de l'Ajuntament.
  • Suport a l'organització d'esdeveniments relacionats en la creació d'empresa, l'esperit emprenedor i teixit productiu local.
  • Aquest projecte forma part del pla d'acció municipal 2015-2019, que en el bloc 3, relatiu a economia, contempla l'actuació «Programa per a l'assessorament a les PIMES i creació d'empreses» dins el primer objectiu estratègic de «consolidar, impulsar i desenvolupar tots els sectors econòmics que poden ajudar a crear riquesa i llocs de treball, i a generar il·lusió i reforçar el teixit empresarial local». Per a més informació, podeu contactar amb la Regidoria de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç, Turisme i Consum.

Diputació de Barcelona
^