Notícies
14.09.2018
Llavaneres debat un nou reglament de participació per implicar la ciutadania en la presa de decisions rellevants sobre la vila

El 22 de setembre es farŕ una sessió oberta amb la ciutadania amb l'objectiu de reflexionar sobre el model de participació i explicar el projecte de Pressupost Participatiu 2019. Us hi podeu inscriure a través d'aquest formulari.

La participació ciutadana serŕ la gran protagonista aquesta tardor a Llavaneres. L'Ajuntament vol seguir promovent la implicació dels veďns i veďnes en els afers públics i afavorir la inclusió i la cohesió socials, per aquest motiu ha organitzat una sessió oberta amb la ciutadania per tal d'obrir un procés de debat sobre un nou reglament de participació.

La jornada serŕ el 22 de setembre a la Sala de Plens del consistori i versarŕ sobre el concepte de participació i també dels principals eixos que haurŕ de contenir el nou reglament. A més, també s'explicarŕ l'inici del Pressupost Participatiu 2019, projecte amb el qual la ciutadania podrŕ decidir com s'inverteixen 100.000 euros de la partida d'inversions municipal.

El regidor de Participació Ciutadana, Albert Sala, ha explicat que l'Ajuntament treballa amb quatre principals objectius: «Implicar la ciutadania en la presa de decisions, generar major transparčncia i eficičncia en la gestió municipal, cončixer les necessitats de la població i afavorir el debat col·lectiu i ajustar la despesa municipal a les necessitats i prioritats de la ciutadania». La Junta de Govern Local va donar llum verda a tot aquest procés el passat 6 de setembre.

Prčviament a la sessió oberta amb la ciutadania, es constituirŕ una Comissió de Seguiment formada per cŕrrecs electes, tčcnics i tčcniques municipals i veďns i veďnes, la qual vetllarŕ pel correcte funcionament de tot el procés de reflexió i elaboració del nou reglament de participació. La primera reunió de la comissió serŕ el proper 19 de setembre.

cartell sessió 22 participativa
Informació relacionada
Tindrŕ lloc dissabte 22 de setembre, d'11 a 13.30 hores, a la sala de plens de l'Ajuntament (plaça de la Vila, 1)
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
^