Dijous, 22 de juny de 2017 ADMINISTRACIÓ LOCAL Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres ANUNCI En compliment d'allò que disposen l'article 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, l'article, 178 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya i l'article 66 del Decret 179/95, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals, es fa públic que l'Ajuntament, en sessió plenària de data 28 de juny de 2016, va aprovar inicialment. Havent transcorregut el període d'exposició pública de l'expedient, sense que s'hagin presentat reclamacions, mitjançant Decret d'Alcaldia número 295/2017, de 26 de maig de 2017, ha estat declarat aprovat definitivament el Reglament del Servei Municipal de Clavegueram. El text íntegre del Reglament és el següent: "REGLAMENT DE FUNCIONAMENT INTERN DEL COWORKING LLAVANERES. TÍTOL I. Disposicions generals. Article 1. És objecte del present reglament la regulació del funcionament intern del servei públic consistent en la cessió d'espais i serveis que s'ofereixen en el centre ubicat l'edifici Alfaro, passeig Mare de Déu de Montserrat, 27-33 de Sant Andreu de Llavaneres, on es troben situades algunes dependències municipals. S'estableixen 3 modalitats: a) Modalitat A: despatxos per a allotjament empresarial. b) Modalitat B: taules de treball. c) Modalitat C: espai d'innovació, racó del cafè i sala polivalent. Article 2. El titular del servei és l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres i, com a tal, li correspon: a) Gestionar, organitzar i prestar els serveis. b) Aplicar el preu públic de prestació del servei aprovat per l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres i publicat al taulell d'anuncis de la Corporació. c) Aprovar i modificar el present reglament. d) Reconèixer la condició d'usuari dels serveis. e) Fixar i percebre les tarifes dels serveis. f) Vetllar per la cura i condicionament dels béns adscrits als servei. CVE-Núm. de registre: 022017011901 g) Nomenar, dirigir i acomiadar al personal del servei. Article 3. El gestor del servei posa a disposició dels usuaris del Coworking Llavaneres una cartera de productes i serveis amb la següent tipologia: a) Serveis logístics: relacionats amb les infraestructures, els equipaments i els serveis administratius de suport. b) Serveis empresarials: serveis de suport d'informació empresarial. c) Serveis de dinamització: suport en activitats adreçades a la creació d'una comunitat empresarial. 1 Dijous, 22 de juny de 2017 TÍTOL II. Del servei i l'accés al servei. Capítol I. El servei. Article 4. El servei públic reglamentat en la modalitat A, consistent en despatxos per a l'allotjament empresarial, tindrà com a finalitat bàsica proporcionar un despatx habilitat per a la ubicació temporal d'empreses donant prioritat a aquelles que siguin de nova creació o empreses creades recentment, màxim a 3 anys de la seva constitució. En aquest servei s'inclou el mobiliari bàsic per al desenvolupament de l'activitat. Article 5. El servei públic reglamentat en la modalitat B, consistent en taules de treball en un espai compartit, tindrà com a finalitat bàsica proporcionar temporalment una taula de treball amb caràcter rotatori o temporal a treballador/es autònoms/es o emprenedors/es. En aquest servei s'inclou el mobiliari bàsic per a desenvolupar l'activitat. Article 6. El servei públic reglamentat en la modalitat C, espai d'innovació, racó del cafè i sala polivalent tindrà com a finalitat bàsica proporcionar temporalment un espai de treball, reunions, per a l'atenció de visites o formació a tots els públics amb diferents finalitats d'àmbit empresarial i innovadores. Article 7. Els serveis i productes que inclourà el Coworking Llavaneres per les modalitats A i B, segons la classificació exposada a l'article 3, i que formaran el catàleg de serveis, seran: SERVEIS BÀSICS INCLOSOS. Domicili social, fiscal i comercial de l'empresa. Recepció i gestió de la correspondència. Neteja dels espais. Subministrament elèctric. Preinstal·lació de telecomunicacions: connexió a internet. Ús del racó del cafè i de l'espai d'innovació. Recepció durant l'horari d'atenció al públic de l'edifici (dilluns a divendres de 9 a 14h). Accés 24h amb alarmes i control d'accessos. Ús d'espais comuns limitats, segons disponibilitat, i amb previ avís de 5 dies hàbils: Modalitat A: sales de reunions 4h/mes. Modalitat B: sales de reunions 3h/mes. Assessorament bàsic en matèria de planificació empresarial. SERVEIS ADDICIONALS NO INCLOSOS (amb preu públic propi). CVE-Núm. de registre: 022017011901 Impressió, reprografia i fax. Lloguer de les sales de reunions a excepció de les incloses en el punt anterior. Secretariat telefònic dins l'horari d'obertura de l'edifici Alfaro (9 a 14h). Domiciliació d'empreses. Els serveis i productes que inclourà el Coworking Llavaneres per la modalitat C, segons la classificació exposada a l'article 3, i que formaran el catàleg de serveis, seran: Manteniment i neteja. 2 Dijous, 22 de juny de 2017 Subministrament elèctric. Preinstal·lació de telecomunicacions: connexió a internet amb WIFI. Ús de materials i equipaments com projector, pissarra i materials d'oficina, segons disponibilitat. Recepció durant l'horari d'atenció al públic de l'edifici (dilluns a divendres de 9 a 14h). Ús del racó del cafè. Capítol II. De la condició d'usuari modalitat A. Article 8. Són usuaris del Coworking Llavaneres en la modalitat A aquelles persones físiques o jurídiques que tenen com a objectiu el desenvolupament d'un mateix projecte empresarial que impliqui la creació d'una nova empresa o la consolidació d'una de recent creació (menys de 3 anys d'antiguitat) i que requereixi d'un mínim de 3 treballadors i/o socis. Article 9. Per accedir a la condició d'usuari serà necessari presentar, en el cas d'empreses constituïdes: 1. Sol·licitud d'allotjament. 2. Memòria explicativa del projecte. 3. Certificat d'estar al corrent de pagament d'Hisenda i de la Seguretat Social. 4. Alta d'activitats, alta d'autònoms i escriptura o estatuts de l'empresa. 5. Documentació que acrediti els criteris a valorar establerts en l'article 10 d'aquest reglament. En cas que l'empresa encara no estigui constituïda s'haurà d'elaborar i presentar igualment la memòria explicativa i la sol·licitud d'allotjament. Article 10. Les sol·licituds presentades seran objecte d'avaluació pel comitè avaluador. Els criteris a valorar i la seva puntuació seran els següents: 1. Fins a 5 punts. Pla d'empresa que avali la viabilitat tècnica, econòmica i financera de l'activitat. 2. Fins a 4 punts. Caràcter innovador de l'activitat. S'entén per projecte empresarial innovador aquell que considera elements que potenciïn l'ús de les TIC en la prestació dels seus serveis o en la producció; que s'adapta a l'entorn socioeconòmic canviant; que estableix l'ús de sistemes d'informació que optimitzin la gestió i l'organització del treball amb l'objectiu de millorar l'eficiència de l'activitat econòmica. 3. Fins a 3 punts. Perspectives de generar llocs de treball. 4. Fins a 2 punts. Projecte integrat per joves de 16 a 29 anys. 5. Fins a 2 punts. Projecte integrat per persones més grans de 45 anys. CVE-Núm. de registre: 022017011901 6. Fins a 1 punt. Projecte integrat per joves universitaris, com a projecte final de carrera. 7. Fins a 1 punt. Dedicació a activitats professionals freelance, exercint l'activitat al domicili particular. 8. Fins a 1 punt. Contribuir potencialment a la dinamització del centre. 9. Fins a 1 punt. Antiguitat de l'activitat inferior a 3 anys i que no procedeixi de canvi de forma jurídica d'una empresa preexistent. 10. Fins a 2 punts. Sol·licitant inscrit a la Borsa de treball Xaloc. 11. Fins a 1 punt. Projecte empresarial amb adreça fiscal a municipis del Maresme que no disposin de servei d'allotjament empresarial, amb preferència als projectes de Sant Andreu de Llavaneres i Caldes d'Estrac. 3 Dijous, 22 de juny de 2017 La puntuació màxima a obtenir serà de 23 punts. En cas d'empat entre els projectes valorats, preval l'ordre que estableixi la millor puntuació del pla d'empresa. Si tot i així, continua l'empat, es tindrà en compte l'ordre cronològic de presentació de les sol·licituds. Article 11. Per sol·licitar la condició d'usuari del Coworking Llavaneres, les persones físiques o jurídiques aspirants hauran de presentar la següent documentació al Registre General de l'Ajuntament: 1. Sol·licitud d'allotjament complimentada (es pot trobar a www.ajllavaneres.cat). 2. Memòria explicativa de creació i/o desenvolupament de l'empresa que mostri la seva viabilitat tècnica i econòmica i inclogui el desenvolupament d'un pla d'empresa. 3. Documentació acreditativa respecte la baremació establerta a l'article 10 d'aquest reglament. Article 12. Una vegada presentada la documentació requerida a l'article 11, el gestor del servei emetrà informe sobre la valoració del projecte, atenent als criteris establerts a l'article 10. Article 13. L'informe, elaborat segons estableix l'article 12, s'elevarà al comitè avaluador que decidirà quins dels projectes empresarials en concurrència queden incorporats al Coworking Llavaneres. Article 14. El comitè avaluador estarà composat pel/la secretari/ària de l'Ajuntament, el/la regidor/a i el/la tècnic/a de Promoció Econòmica de la Corporació. Article 15. La utilització del servei públic objecte d'aquest reglament quedarà reflectit en un conveni signat entre l'ens gestor i el titular del projecte empresarial acceptat que establirà per un termini mínim d'1 any, prorrogable anualment fins a un màxim de 3 anys. El conveni desplegarà l'aplicació del preu públic, en funció de l'espai cedit, així com les condicions econòmiques i terminis de la liquidació del servei prestat. Article 16. Abans de la finalització del termini estipulat en el conveni, la persona física o jurídica podrà abandonar el despatx que utilitzi, si bé haurà de comunicar per escrit aquesta circumstància al gestor del servei amb un mes d'antelació. Article 17. La condició d'usuari es veurà afectada per qualsevol de les causes previstes al Títol IV d'aquest reglament. Normes per a l'ús dels despatxos. Article 18. Els usuaris únicament podran utilitzar els despatxos per dur a terme les activitats compreses en el projecte empresarial presentat. Article 19. El gestor fixarà un horari de funcionament del Coworking Llavaneres que permeti el desenvolupament normal de les activitats de les empreses que s'hi instal·lin, sense perjudici de la flexibilitat horària que permeti el sistema de seguretat de l'edifici. CVE-Núm. de registre: 022017011901 Article 20. Els usuaris vetllaran per la seguretat de l'edifici i les instal·lacions, i seran íntegrament responsables de la seguretat del seu despatx dins i fora de l'horari de funcionament establert. També s'obliguen a conèixer i utilitzar adequadament, segons instruccions del gestor del servei, de les alarmes i control d'accessos activitats fora de l'horari de funcionament. Article 21. Els usuaris no podran ocupar de forma temporal o permanent altres espais del Coworking Llavaneres a banda del despatx que tinguin assignat i dels espais d'ús comú. Article 22. Per realitzar qualsevol tipus de reforma en els despatxos i adequar-los a les seves necessitats particulars, l'usuari haurà de sol·licitar autorització prèvia al gestor del servei. Aniran a càrrec de l'usuari les despeses que generin les esmentades reformes i no podrà demanar indemnització econòmica per les reformes realitzades. Article 23. El manteniment, reparació i conservació dels despatxos anirà a càrrec dels seus ocupants. 4 Dijous, 22 de juny de 2017 Article 24. Els desperfectes que es produeixin en els despatxos i/o mobiliari, així com també en les zones comunes, els hauran de reparar els seus ocupants o el causant del dany. La negativa de l'usuari a reparar els desperfectes produïts facultarà al gestor a fer la reparació i repercutir les despeses que la reparació generi a la persona física o jurídica titular de la cessió de l'espai. Article 25. Queda prohibit cedir a tercers la totalitat o una part del despatx assignat a cada usuari. Article 26. Els usuaris han de realitzar les seves activitats evitant al màxim els sorolls i molèsties que se'n puguin derivar amb l'obligació d'aplicar les mesures correctores que estableixi el gestor. Article 27. Els usuaris estan obligats a respectar totes les normes de seguretat i prevenció de riscos laborals establertes en la legislació vigent. Article 28. Queda prohibit als usuaris utilitzar dins els despatxos o les zones comunes qualsevol tipus de producte inflamable, nociu, tòxic o perillós. Article 29. Un cop finalitzat el termini de cessió del despatx, la persona física o jurídica titular queda obligada a deixar l'espai cedit en les mateixes condicions i estat de conservació amb les que li va ser lliurat. Capítol III. De la condició d'usuari en la modalitat B. Article 30. Són usuaris del Coworking Llavaneres, en la modalitat B, les persones físiques o jurídiques que tinguin com a objectiu el desenvolupament d'un projecte empresarial que impliqui la creació d'una empresa nova o la consolidació d'una de recent creació (preferiblement de menys de 3 anys d'antiguitat) i busquin un espai on treballar de forma continuada o puntual. Article 32. Per accedir a la condició d'usuari serà necessari presentar, en el cas d'empreses constituïdes: 1. Model de sol·licitud de taula de teletreball. 2. Memòria explicativa del projecte. 3. Certificat d'estar al corrent de pagament d'Hisenda i de la Seguretat Social. 4. Alta d'activitats, alta d'autònoms i escriptura o estatuts en el seu defecte. 5. Documentació que acrediti els criteris a valorar establerts en l'article 33 d'aquest reglament. En el cas que l'empresa encara no estigui constituïda s'haurà d'elaborar i presentar igualment la memòria explicativa del projecte i la sol·licitud de l'espai. Article 33. Les sol·licituds presentades seran objecte d'avaluació pel comitè avaluador. Els criteris a valorar i la seva puntuació seran els següents: 1. Fins a 5 punts. Pla d'empresa que avali la viabilitat tècnica, econòmica i financera de l'activitat. 2. Fins a 4 punts. Caràcter innovador de l'activitat. S'entén per projecte empresarial innovador aquell que considera CVE-Núm. de registre: 022017011901 elements que potenciïn l'ús de les TIC en la prestació dels seus serveis o en la producció; que s'adapta a l'entorn socioeconòmic canviant; que estableix l'ús de sistemes d'informació que optimitzin la gestió i l'organització del treball amb l'objectiu de millorar l'eficiència de l'activitat econòmica. 3. Fins a 3 punts. Perspectives de generar llocs de treball. 4. Fins a 2 punts. Projecte integrat per joves de 16 a 29 anys. 5. Fins a 2 punts.