Ajuntament de SANT ANDREU DE LLAVANERES Secretaria ORDRE DEL DIA de la sessió ordinària a celebrar per la JUNTA DE GOVERN LOCAL el dia 7 de novembre de 2017, a les 19:45 hores. ASSUMPTES A TRACTAR 1. Aprovació de l'acta de la sessió ordinària celebrada el dia 31 d'octubre de 2017. 2. Competències resolutives (en virtut de la delegació de l'Alcaldia): 2.01 Autorització-Disposició (AD) de despeses. 2.02 Aprovació despeses. 2.03 Atorgament de subvencions per a garantir els drets dels infants i adolescents. https://sedesimplifica01.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=012 2.04 Aprovació del projecte d'actuació específica de Can Manau, polígon 7, parcel·la 96. 2.05 Llicències urbanístiques. 2.06 Llicències ambientals. 2.07 Devolució garanties urbanístiques. 3. Documents entrants i despatx de l'alcaldia. 4. Funcions d'assistència: 4.01 Àrea de Serveis a les Persones. 4.02 Àrea de Serveis Centrals. 4.03 Àrea de Serveis Territorials. 5. Informes, precs I preguntes. L'ALCALDE, EL SECRETARI, Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Joan Mora i Buch Josep Lluís Valentín i Martínez 60651f97531f472586e1aed002b18e1c001 Clasificador: Ordre del dia - Sant Andreu de Llavaneres, a data de la signatura electrònica. Código Seguro de Validación NIF: P 0819600 H Plaça de la Vila,1 08392 Sant Andreu de Llavaneres Tel. 93 702 36 00 www.ajllavaneres.cat Url de validación Metadatos Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres Firma 1 de 2 Firma 2 de 2 Joan Mora i Buch 03/11/2017 ALCALDE Josep Lluís 03/11/2017 SECRETARI Valentín