CONVOCATÒRIA PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS D'ACTIVITATS ESPORTIVES 2019 OBJECTE DE LES SUBVENCIONS FOMENTAR ACTIVITATS, PROJECTES I ESDEVENIMENTS ESPORTIUS QUE FORMIN PART DEL FUNCIONAMENT EXTRAORDINARI DE LES ENTITATS DEL MUNICIPI, QUE SIGUIN D'INTERÈS PÚBLIC I SOCIAL PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ CONCURRÈNCIA COMPETITIVA. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ PER PUNTS ENTRE TOTES LES ACTIVITATS PRESENTADES L'IMPORT I PERCENTATGE DE LA SUBVENCIÓ QUE S'ATORGUI NO PODRÀ EXCEDIR EL 50% DEL COST TOTAL DE L'ACTIVITAT PAGAMENT ANTICIPAT DEL 50% PREVIA ACCEPTACIÓ EXPRESSA, DE LA SUBVENCIÓ CONCEDIDA, EL 50% RESTANT UN COP JUSTIFICADA L'ACTIVITAT REQUISITS DELS BENEFICIARIS ESTAR LEGALMENT CONSTITUÏDES I INSCRITES EN EL REGISTRE PÚBLIC QUE CORRESPONGUI. ESTAR AL CORRENT DE LLURS OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES, AMB LA SEGURETAT SOCIAL I AMB L'AJUNTAMENT DE SANT ANDREU DE LLAVANERES. HAVER JUSTIFICAT SUFICIENTMENT LES AJUDES ECONÒMIQUES REBUDES AMB ANTERIORITAT DE L'AJUNTAMENT. QUE ES DUGUIN A TERME ACTUACIONS O PROGRAMES D'UTILITAT PÚBLICA O INTERÈS SOCIAL AL MUNICIPI DE SANT ANDREU DE LLAVANERES. QUE LES ACTIVITATS QUE REALITZIN SIGUIN SENSE AFANY DE LUCRE. CAUSES D'EXCLUSIÓ PRESENTACIÓ FORA DE TERMINI INCOMPLIMENT DE QUALSEVOL REQUISIT DE LA CONVOCATÒRIA LA NO ACREDITACIÓ O APORTACIÓ DE DOCUMENTS EN EL TERMINI ASSENYALAT LA NO JUSTIFICACIÓ DE MES DEL 50% DE LA SUBVENCIÓ ATORGADA DE L'ANY ANTERIOR O LA RENÚNCIA TOTAL DE LA MATEIXA SOL·LICITUDS I DOCUMENTACIÓ FOTOCÒPIA DEL CIF DE L'ENTITAT FULL DADES BANCÀRIES (MODEL NORMALITZAT) PRESSUPOST TOTAL DE LES DESPESES (MODEL NORMALITZAT) DECLARACIÓ DE COMPROMÍS (MODEL NORMALITZAT) MEMÒRIA DE L'ACTIVITAT TRÀMIT WEB AJUNTAMENT MODELS NORMALITZATS Sol·licitud MODEL NORMALITZAT Justificació TERMINIS DE PRESENTACIÓ SOL·LICITUD: UN MES A PARTIR DE L'ENDEMÀ DE LA PUBLICACIÓ AL BOP PER REGISTRE ELECTRÒNIC, ADJUNTANT ELS DOCUMENTS NORMALITZATS I SIGNATS PEL RESPONSABLE DE L'ENTIAT JUSTIFICACIÓ: TERMINI MÀXIM EL 10 DE DESEMBRE DE 2019 L'IMPORT A JUSTIFICAR SERÀ COM A MÍNIM, EL DOBLE DE LA SUBVENCIÓ ATORGADA LES ACTIVITATS QUE ES FACIN AL MES DE DESEMBRE DISPOSARAN DE 15 DIES PER A PRESENTAR LA DOCUMENTACIÓ CRITERIS OBJECTIUS D'ATORGAMENT L'ENTITAT PODRÀ PRESENTAR DIFERENTS ACTIVITATS CADA ACTIVITAT ES PUNTUARÀ DE MANERA INDIVIDUAL LA QUANTITAT TOTAL DE L'IMPORT DE TOTES LES ACTIVITATS D'UNA ENTITAT SOL·LICITANT, NO PODRÀ SUPERAR ELS 10.000 LA SUMA DE TOTES LES SUBVENCIONS ATORGADES NO PODRÀ SUPERAR ELS 43.000 CRITERIS OBJECTIUS D'ATORGAMENT CRITÈRIS DISTRIBUCIÓ PUNTUACIÓ MÀXIM SUBVENCIONABLE SOCIAL Esport inclusiu (20 punts) Fins a 50 punts Esport femení (30 punts) PARTICIPANTS Activitats consolidades: Fins a 30 punts Fins a 10 participants (5 punts) De 10 a 50 participants (10 punts) De 50 a 100 participants (20 punts) Més de 100 participants (30 punts) Activitats noves (10 punts) FORMACIÓ Caràcter de l'activitat: Fins a 50 punts Formativa (50 punts) Competitiva (10 punts) Lúdica (10 punts) DESPESES SUBVENCIONABLES COMPRA DE MATERIAL ESPORTIU DESPESES D'ARBRITRATGES DESPESES DE MONITORATGE LLOGUER DE SERVEI D'AMBULÀNCIA LLOGUER DE MATERIAL (CRONOMETRATGE, SANITARIS...) TROFEUS, PREMIS, RECORDATÒRIS CONTRACTACIÓ ASSEGURANCES DESPESES NO SUBVENCIONABLES DESPESES DE MENJAR I/O BEGUDES: RESTAURANTS, MUNTATGE DE BAR DURANT ELS PARTITS, ETC. DESPESES D'ACTIVITATS INTERNES AMB ÀNIM DE LUCRE. DESPESES DE MATERIAL D'ÚS PERSONAL INTRANSFERIBLE (BOTES, SABATILLES, PATINS, PROTECCIONS PERSONALS...)