AJUNTAMENT DE SANT ANDREU DE LLAVANERES EDICTE En compliment d'allò que disposen l'article 17.4 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, per la qual s'aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, l'article 111 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, l'article i 178 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya,es fa públic que l'Ajuntament en sessió plenària celebrada el dia 28 de novembre de 2023 va aprovar provisionalment la modificació de l'Ordenança Fiscal número 6, reguladora de la Taxa per l'administració de documents prestació de serveis administratius. No havent-se presentat reclamacions durant el període d'informació pública, en data 24 de gener de 2024 ha resultat aprovada definitivament segons disposa l'acord plenari esmentat. A continuació es publica el text íntegre de l'esmentada ordenança aprovada definitivament: https://sedesimplifica01.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=012 "ORDENANÇA FISCAL NÚM. 6. TAXA PER L'ADMINISTRACIÓ DE DOCUMENTS I PRESTACIÓ DE SERVEIS ADMINISTRATIUS Article 1. Fonament i naturalesa A l'empara del previst als articles 57 i 20.4.a) del text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març (TRHL), l'Ajuntament estableix la taxa per expedició de documents administratius i per la utilització de documentació municipal, que es regirà per la present Ordenança. Estat d'elaboració: Original Article 2. Fet imposable Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: b767f9b935e141b491e06b8dcf90f5ed001 1. El fet imposable de la taxa el constitueix l'activitat administrativa desenvolupada amb motiu de la tramitació, a instància de part, de tota mena de documents que expedeixi i d'expedients de què entengui l'administració o les autoritats municipals. Origen: Origen administració 2. A aquests efectes, s'entendrà tramitada a instància de part qualsevol documentació administrativa que el particular hagi provocat o que redundi en el seu benefici, encara que no hagi existit sol·licitud expressa de l'interessat. 3. La tramitació de documents i expedients necessaris per al compliment d'obligacions fiscals no estarà sotmesa a aquesta taxa, com tampoc no ho estaran les consultes tributàries, els expedients de devolució d'ingressos indeguts, els recursos administratius contra resolucions municipals de qualsevol classe i els relatius a la prestació de serveis o a la realització d'activitats de competència municipal i a la utilització privativa o l'aprofitament especial de béns del Codi Segur de Validació Ajuntamen NIF: P 0819600 H Plaça de la Vila, 1 08392 Sant Andreu de Llavaneres Tel. 93 702 36 00 Fax 93 702 36 37 www.ajllavaneres.cat Url de validació t de Sant Andreu de Metadades Llavaneres Signatura 1 de 1 Alexandre Neira 24/01/2024 ALCALDE Mari domini públic municipal, que estiguin gravats per una altra taxa municipal o pels que aquest Ajuntament exigeixi un preu públic. Article 3. Subjectes passius Són subjectes passius les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereix l'article 35.4 de la Llei General Tributària que sol·licitin, provoquin o en l'interès de les quals redundi la tramitació del document o expedient de què es tracti. Article 4. Responsables i successors 1. Són responsables tributaris les persones físiques i jurí