Botó que mostra/amaga menú lateral
Catàleg de tràmits
Versió per imprimir
Catàleg de tràmits
Procés per a la selecció de cinc llocs de treball de personal administratiu i la creació d'una borsa de treball
  • Mitjançant aquest tràmit la persona interessada sol·licita la seva participació en el procés de selecció per cinc llocs de treball de personal administratiu de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, subgrup C1, funcionariat de carrera i, la creació d'una borsa de treball, mitjançant el sistema de concurs-oposició lliure i d'acord amb les bases aprovades.

  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    Telemàticament, podeu fer servir la sol·licitud per participar en el procés selectiu i adjuntar-hi la documentació a aportar.

    AVÍS IMPORTANT: En cas que actuï en nom d'un tercer, prèviament a la tramitació de qualsevol petició, ha de tramitar aquest formulari Ar01. Autorització de representació- A l'apartat d'observacions del formulari cal especificar el nom del procés selectiu al qual es vol optar.

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    Sol·licitud de participació en el procés selectiu, adjuntant la següent documentació:

    1. Declaració responsable de compliment de requisits per participar en el procés selectiu, aprovat conjuntament amb les bases del procés com Annex 2.
    2. Model normalitzat d'al·legació de mèrits, aprovat conjuntament amb les bases del procés com Annex 3.
    3. Fotocòpia del DNI.
    4. Currículum acadèmic i professional.
    5. Resguard acreditatiu del pagament dels drets d'examen o de la seva exempció.

  • QUAN TRAMITAR-HO
    Durant el període de convocatòria oberta.
  • QUI HO POT DEMANAR
    Totes les persones que compleixin els requisits especificats a les bases corresponents del procés selectiu.
  • COST
    20,00 euros
  • FORMA DE PAGAMENT

    Els drets d'examen tenen una quantia de 20 euros. Queden exempts de satisfer aquest import les persones aspirants que estiguin inscrites al Servei d'Ocupació de Catalunya amb la demanda vigent i que acreditin la condició de demandants d'ocupació no ocupats (DONO).

    Forma de pagament: targeta de crèdit/dèbit.

    En cas de presentació telemàtica de la sol·licitud, caldrà clicar l'opció "Pagament en línia", a través de la qual s'accedirà a la passarel·la de pagament. Fet el pagament, el justificant quedarà annexat de forma automàtica a la sol·licitud. La persona interessada també se'l podrà descarregar.

  • NORMATIVA RELACIONADA

    a) Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.

    b) Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público.

    c) Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local

    d) Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

    e) Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.

    f) Decret 214/1990, 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

    g) Reial decret 462/2002, de 24 de maig, d'indemnitzacions per raó del servei

    h) Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'aproven les regles bàsiques i els programes mínims a què s'ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris/àries de l'Administració local.

    i) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    j) Llei 26/2010, de 3 d'agost de LRJ-PACat

    k) Real Decreto Legislativo 2/2015, de 23 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto de los Trabajadores (pel què respecte al personal laboral).

    l) Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del Sector Públic.

    m) Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

  • RESPONSABLE DEL TRÀMIT

    Regidoria de Recursos Humans
    Plaça de la Vila, 1
    08392 Sant Andreu de Llavaneres
    937023600
    arcemm@ajllavaneres.cat

  • OBSERVACIONS

    A l'apartat d'observacions del formulari cal especificar el nom del procés selectiu al qual es vol optar.

    Si voleu consultar les dades del registre, ho podeu fer accedint a la carpeta del ciutadà.

Diputació de Barcelona
^