Botó que mostra/amaga menú lateral
Catàleg de tràmits
Versió per imprimir
Catàleg de tràmits
Procés per a la selecció de tres llocs de treball de personal operari de la brigada
  • Mitjançant aquest tràmit la persona interessada sol·licita la seva participació en un procés selectiu per cobrir dos llocs de personal operari de la brigada de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, d'acord amb les bases aprovades.

  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    Presencialment, a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), plaça de la Vila, 1

    Telemàticament, podeu fer servir la sol·licitud instància genèrica i adjuntar-hi la documentació a aportar.

    AVÍS IMPORTANT: En cas que actuï en nom d'un tercer, prèviament a la tramitació de qualsevol petició, ha de tramitar aquest formulari Ar01. Autorització de representació- A l´apartat “observacions” del formulari cal especificar el nom del procés selectiu al qual es vol optar.

  • CITA PRÈVIA

    Sol·liciteu-la aquí.

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    En la sol·licitud s'haurà d'adjuntar la documentació següent:

    a) Declaració responsable de compliment de requisits per participar en el procés selectiu, aprovada conjuntament amb les bases com Annex 3.
    b) Model normalitzat d'al·legació de mèrits, aprovat conjuntament amb les bases del procés com Annex4.
    c) Fotocòpia del DNI o del passaport. En cas d'estrangers, document acreditatiu de la personalitat i nacionalitat.
    d) Currículum vitae acadèmic i professional.
    e) Justificant del pagament de la taxa o de la seva exempció.

  • QUAN TRAMITAR-HO

    Durant el període de convocatòria oberta.

  • QUI HO POT DEMANAR

    Totes les persones que compleixin els requisits especificats a les bases corresponents a cada procés selectiu.

  • COST

    Els drets d'exàmen tenen una quantia de 15,00 euros. Queden exemptes de satisfer aquest import les persones aspirants que es trobin a l'atur i estiguin degudament inscrites al Servei d'Ocupació de Catalunya, mitjançant la presentació del DONO.

  • FORMA DE PAGAMENT

    Forma de pagament: amb targeta de crèdit/dèbit.

    En cas de presentació telemàtica de la sol·licitud, per fer el pagament caldrà accedir a l'enllaç: https://comprar.ajllavaneres.cat/content/op_brigada. Un cop a dins seleccionar el botó blau "Afegeix a la cistella", a continuació seleccionar el menú  "Cistella" que es troba a la part superior i escollir l'opció «passar per caixa». Finalment emplenar les dades per realitzar el pagament.

    En cas de presentació presencial de la instància genèrica, el pagament es podrà fer a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Llavaneres (plaça de la vila, 1). El resguard del pagament s’annexarà a la sol·licitud.

  • NORMATIVA RELACIONADA

    a) Llei 7/1985, de 2 d´abril, reguladora de les bases de règim local.

    b) Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público.

    c) Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s´aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local

    d) Decret legislatiu 2/2003, de 28 d´abril, pel qual s´aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

    e) Decret legislatiu 1/1997, de 31 d´octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.

    f) Decret 214/1990, 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

    g) Reial decret 462/2002, de 24 de maig, d'indemnitzacions per raó del servei.

    h) Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s´aproven les regles bàsiques i els programes mínims a què s'ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris de l'Administració local.

    i) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    j) Llei 26/2010, de 3 d´agost de LRJ-PACat

    k) Real Decreto Legislativo 2/2015, de 23 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto de los Trabajadores (pel que respecta al personal laboral).

    l) Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del Sector Públic.

    m) Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

  • RESPONSABLE DEL TRÀMIT

    Regidoria de Recursos Humans
    Plaça de la Vila, 1
    08392 Sant Andreu de Llavaneres
    937023600
    rrhh@ajllavaneres.cat

  • OBSERVACIONS

    A l'apartat d'observacions del formulari, cal especificar el nom del procés selectiu al qual es vol optar.

    Si voleu consultar les dades del registre, ho podeu fer accedint a la carpeta del ciutadà.

Diputació de Barcelona
^