Museu
Botó que mostra/amaga menú lateral
Catàleg de tràmits
Versió per imprimir
Catàleg de tràmits
Comunicació de finques o parcel·les brutes o en mal estat de conservació
  • Comunicació sobre l'estat de deixadesa d'una finca o parcel·la.
  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    Presencialment, a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), plaça de la Vila, 1

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    Instància  que ha d'incloure:

    • Dades de la persona que fa la comunicació: nom, cognoms, adreça, adreça electrònica, telèfon.
    • Ubicació exacta de la finca o parcel·la objecte de la comunicació.
    • Descripció exacta dels fets que es comuniquen –Exposo-
  • QUI HO POT DEMANAR
    Qualsevol ciutadà major d'edat
  • COST
    Gratuït
  • RESPONSABLE DEL TRÀMIT

    Regidoria de Medi Ambient
    Plaça de la Vila, 1
    08392 Sant Andreu de Llavaneres
    937023600
    mambient@ajllavaneres.cat

Diputació de Barcelona
^