X
Estat d'alarma: Covid-19.
Ca l'Alfaro
Botó que mostra/amaga menú lateral
Catàleg de tràmits
Versió per imprimir
Catàleg de tràmits
Subvencions per a Entitats Esportives
  • COM INICIAR LA GESTIÓ
    Telemàticament. Emplenant la documentació requerida i fent-la arribar a través d'internet.
  • CONVOCATÒRIES EN CURS

    Les convocatòries s'activen durant el primer trimestre de l'any i s'han de justificar abans del 15 de novembre.

    Consulteu les convocatòries actives en aquests enllaços:

    CIDO. Diputació de Barcelona

    BDNS. Ministeri d'Hisenda

  • TRAMITAR TELEMÀTICAMENT

    Empleneu la sol·licitud de subvenció i adjunteu-hi la documentació que s'indica a continuació (recordeu que la normativa obliga a presentar les sol·licituds de manera telemàtica).

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR
    • Identificació de qui ha de ser el beneficiari, el seu domicili, a efectes de notificacions. Documentació: imatge esnejada del CIF de l'entitat i documentació acreditativa de la legal constitució i inscripció de l'entitat pel cas que sigui la primera vegada que se sol·licita la subvenció.
    • Full de dades bancàries en cas que aquestes dades hagin variat respecte l'any anterior o si és la primera vegada que es sol·licita la subvenció (model normalitzat).
    • Memòria de l'obra o activitat a subvencionar (en cas que la descripció de l'activitat requereixi aportar informació complementària).
    • Pressupost total de les despeses previstes i declaració de les subvencions o altres ingressos obtinguts per a la mateixa finalitat (model normalitzat).
    • Declaració responsable d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social, de compromís de reunir els requisits específics exigits i d'acceptació de les condicions de la subvenció (model normalitzat).
    • Certificat de delictes sexuals i penals de tots els treballadors i voluntaris.
    • Fitxes federatives de tots els esportistes i de l'equip tècnic.
    • Titulació de tot l'equip tècnic.
    • Justificant conforme l’entitat disposa d'una assegurança de responsabilitat civil i en el cas que tingui esportistes, clients o abonats que no disposin d’assegurança d’accidents a través de la federació o bé del consell escolar, caldrà una assegurança d'accidents específica.
  • QUI HO POT DEMANAR

    De conformitat amb l'establert a l'article 8 de  l'Ordenança de Subvencions de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, podran obtenir la condició de beneficiaris/àries les persones físiques o jurídiques que tramitin la corresponent sol·licitud i acreditin degudament el compliment dels següents requisits:

    • Estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre Municipal d'Associacions i Entitats ciutadanes (RMAEC) de Sant Andreu de Llavaneres.
    • No estar incurs en el règim d'incompatibilitats i prohibicions vigent d'acord amb l'article 13,2 i 3 LGS en relació amb els arts. 18, 19 i 22,1 RLGS
    • Estar al corrent de llurs obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, d'acord amb l'article 13,2 e) LGS en relació amb els arts. 18, 19 i 22,1 RLGS
    • Haver justificat suficientment les ajudes econòmiques rebudes amb anterioritat de l'Ajuntament. Que duguin a terme actuacions o programes d'utilitat pública o interès social per al municipi de Sant Andreu de Llavaneres.
    • Que les activitats complementin o supleixin la competència municipal de l'article 1 d'aquestes Bases. Que les activitats que realitzin siguin sense afany de lucre.
  • RESPONSABLE DEL TRÀMIT

    Regidoria d'Esports
    Ajuntament de Llavaneres
    Plaça de la Vila, 1
    937023600
    esports@ajllavaneres.cat

    Horari: dilluns a divendres de 8.30 a 14 h

  • MÉS INFORMACIÓ
Diputació de Barcelona
^