L'Institut Llavaneres té en marxa perfils a les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram. En un curs atípic, per la situació excepcional provocada per la Covid-19, l'objectiu d'aquesta iniciativa és doble: d'una banda, donar a conèixer les diverses activitats que els alumnes fan al centre i, de l'altra, establir una interacció entre la comunitat educativa i les famílies.
El perfil @institutllavaneres, a Instagram, va publicar la primera fotografia, coincidint amb la celebració del 25N, el dia internacional contra la violència de gènere. A Twitter, el perfil és @iesllavaneres i a Facebook, Institut Llavaneres.
El projecte el duen a terme professors de la Comissió de Comunicació, que també s'encarrega de la revista del centre, un nou canal de comunicació que, a més de les notícies del dia a dia, inclourà altres seccions com L'entrevista, en què hi apareixeran alumnes que destaquen en alguna disciplina, professors, o antics alumnes; també hi ha un apartat d'opinió, l'enquesta i una secció dedicada a la salut.
Tant en la revista digital com en els perfils de les xarxes socials, les fotografies publicades respectaran els drets d'imatge de l'alumnat.