Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Àrea de Serveis Territorials Medi Ambient Notícies
La brigada municipal té en marxa la campanya de poda de l'arbrat viari. De moment, s'ha actuat ja al passeig de la Mare de Déu de Montserrat i a l'església parroquial, i avui s'estan podant els plàtans de la plaça de la Vila. Les moreres i els plàtans seran les espècies més afectades per la campanya.

Alguns dels punts on s'actuarà són el parc del monumental al Cardenal, el passeig de la Riera I el passeig Joaquim Matas.

Poda dels plàtans de la plaça de la Vila  Poda dels plàtans de la plaça de la Vila

Poda dels plàtans de la plaça de la Vila  Poda dels plàtans de la plaça de la Vila

El tècnic municipal de Medi Ambient explica que amb la campanya de poda es persegueix un triple objectiu: evitar els riscos de caiguda de les branques, evitar que els arbres causin problemes en edificis adjacents i minimitzar els problemes futurs de plagues i malures a l'arbrat. Per millorar l'eficiència de l'actuació, aquest any es compta amb el suport d'experts externs.

L'ADF hi ha col·laborat, com cada any, amb la cessió de la trituradora vegetal. Un cop podats els arbres, de les restes vegetals se'n fa compost vegetal que serveix com a adob per a les plantes.