Un cop resoltes les al·legacions presentades a l'anterior procés de contractació, l'Ajuntament de Llavaneres fa públics l'anunci i els plecs de clàusules d'una nova convocatòria pública per a la licitació del subministrament d'equips d'impressió i multifunció en rènting. Més informació en els documents adjunts.
Actualització 7/2: Publiquem l'anunci de la formalització del contracte. Actualització 9/11: Publiquem les actes de la licitació de les impressores. Actualització 25/10: Publiquem els resultats dels sobres núm. 2 de la licitació de les impressores. |
Actualització 18/10. La Mesa de Contractació ha acordat fixar divendres 21 d'octubre a les 12.00 hores, a la sala de plens de l'Ajuntament, per a l'acte públic d'obertura dels sobres núm. 2. |
Aclariment: A la clàusula 5.5 “Documentació del sobre numero 3” del Plec de clàusules Administratives particulars, el paràgraf on diu: “Així mateix, proposa una reducció del termini d’implantació de les màquines de _____ i una ampliació de l’assistència remota de ______.” és una errada material i, per tant, no es tindrà en compte en la valoració. |
Aclariment: En el punt 5.5 dels Plecs Administratius, on es demana l'import corresponent al manteniment pels 48 mesos, s'ha d'especificar el preu unitari per còpia B/N, preu unitari per còpia color i preu unitari per escaneig. |
Actualització 7/10: Publiquem l'anunci de la constitució de la mesa de contractació. |
ANUNCI
ACTES
ANUNCI
PLECS DE CLÀUSULES