Rovira es defineix com “una artista que treballa des del cor, amb les mans i amb la memòria”. Amb ‘Rostoll’, posa la mirada en la terra, en el que queda després de la sega i en el cicle vital dels camps. L’artista explica que ‘Toll’ i ‘Rostoll’ són dues propostes que dialoguen i es complementen: “dues exposicions germanes, que no només comparteixen una mateixa ànima, sinó també una mirada crítica i poètica sobre el món que habitem”.
Les seves obres sovint neixen de materials que altres han deixat enrere: troncs, restes i objectes marcats pel pas del temps, que Rovira recull, transforma i resignifica. En aquesta transformació hi conviuen denúncia i esperança, memòria i futur. La seva veu artística parla de la terra, de l’aigua, del cos, del dolor i de la resistència; parla de dones, de cicles i de silencis que es trenquen.
‘Rostoll’ és una invitació a deixar-se endur per la intuïció i a escoltar allò que l’art desperta en cadascú: allò “que remou dins nostre”.
Visita'ns
- Dimecres, dijous i divendres, de 17 a 20 h
- Dissabtes, d'11 a 14 h i de 17 a 20 h
- Diumenges i festius, d'11 a 14 h
Som a Can Caralt, a la carretera de Sant Vicenç, 14, de Sant Andreu de Llavaneres.