Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Agenda Marcs Societat 2024 Forma't 2024

Inscripcions, aquí

Sessions online els dies 5, 7, 12 i 13 de novembre, de 17 a 20 h.

CONTINGUT:

Continguts - 

  • Presentaciķ de Linkedin.
  • Dināmica grupal: Per a quč ens pot ajudar Linkedin? Quins objectius volem aconseguir amb aquesta xarxa social?
  • Exemples de perfils de Linkedin que funcionen i treballen amb la Marca Personal.
  • Dināmica: analitzem els perfils de Linkedin.
  • L'ABC de Linkedin: el perfil professional.
  • Dināmica grupal: escrivim el nostre perfil professional.
  • Feedback docent i grupal.
  • La importāncia de les imatges.
  • Dināmica grupal: triem les imatges que més ens representen

Continguts - 

  • La importāncia de la Marca Personal en el procčs de recerca de feina.
  • Quč és la Marca Personal i perquč serveix.
  • Dināmica grupal: La histōria de marca. Identifiquem els elements que ens diferencien com a professionals del nostre sector.
  • Feedback docent i grupal.
  • Linkedin pas a pas: les diferents seccions d'aquesta xarxa social.
  • Dināmica grupal: obrim, entrem i millorem la nostra informaciķ a Linkedin.

Continguts - 

  • Aprenem una estructura mínima viable per compartir contingut a Linkedin.
  • Dināmica grupal: identifiquem la nostra estructura mínima viable per compartir contingut.
  • Tips per aprendre a comunicar i generar contingut a Linkedin.
  • Dināmica grupal: escrivim un post a Linkedin.

Continguts - 

  • Dināmica grupal: generem una publicaciķ a Linkedin.
  • Feedback docent i grupal.
  • Els contactes: La importāncia de generar sinčrgies a Linkedin en el procčs de recerca de feina.
  • Dināmica: generem sinčgies, comentem publicacions.
  • Feedback docent i grupal
  • Dināmica: Fem una planificaciķ per comparrtir contingut a Linkedin.