Sessions online els dies 5, 7, 12 i 13 de novembre, de 17 a 20 h.
CONTINGUT:
Continguts -
- Presentaciķ de Linkedin.
- Dināmica grupal: Per a quč ens pot ajudar Linkedin? Quins objectius volem aconseguir amb aquesta xarxa social?
- Exemples de perfils de Linkedin que funcionen i treballen amb la Marca Personal.
- Dināmica: analitzem els perfils de Linkedin.
- L'ABC de Linkedin: el perfil professional.
- Dināmica grupal: escrivim el nostre perfil professional.
- Feedback docent i grupal.
- La importāncia de les imatges.
- Dināmica grupal: triem les imatges que més ens representen
Continguts -
- La importāncia de la Marca Personal en el procčs de recerca de feina.
- Quč és la Marca Personal i perquč serveix.
- Dināmica grupal: La histōria de marca. Identifiquem els elements que ens diferencien com a professionals del nostre sector.
- Feedback docent i grupal.
- Linkedin pas a pas: les diferents seccions d'aquesta xarxa social.
- Dināmica grupal: obrim, entrem i millorem la nostra informaciķ a Linkedin.
Continguts -
- Aprenem una estructura mínima viable per compartir contingut a Linkedin.
- Dināmica grupal: identifiquem la nostra estructura mínima viable per compartir contingut.
- Tips per aprendre a comunicar i generar contingut a Linkedin.
- Dināmica grupal: escrivim un post a Linkedin.
Continguts -
- Dināmica grupal: generem una publicaciķ a Linkedin.
- Feedback docent i grupal.
- Els contactes: La importāncia de generar sinčrgies a Linkedin en el procčs de recerca de feina.
- Dināmica: generem sinčgies, comentem publicacions.
- Feedback docent i grupal
- Dināmica: Fem una planificaciķ per comparrtir contingut a Linkedin.