Inscripcions, aquí.
OBJECTIUS
PERFIL PARTICIPANTS
Persones autònomes, departaments de comunicació i màrqueting, línies directives d'empresa, qualsevol persona interessada a fer créixer el seu projecte de
negoci amb el suport de la intel·ligència artificial i el màrqueting digital.
METODOLOGIA
Presentació inicial de les persones participants per tal de poder adaptar part del contingut i exemples a les seves marques. En presencial, les persones
participants treballaran des de l'aula i experimentaran tot el que el personal expert mostra pel projector (ordinador o smartphone). En línia, si les persones
participants tenen un ordinador, divideixen la pantalla: una meitat amb la vista de l'ordinador del professor via Zoom, l'altra meitat amb el navegador o software
propi on faran les pràctiques.
DURADA: disponible en els dos formats (1 sessió presencial o 1 sessió en línia)
CONSULTORA: Dolça-Olga González Recacha (Dolça González Consultora Digital)
EXPERTS: Dolça González Recacha
CONTINGUTS
Sessió 1
1- Introducció a la Intel·ligència Artificial (IA) en el màrqueting digital: visió global de com la IA està transformant el màrqueting.
2- Intel·ligència artificial i creació de contingut: com la IA pot ajudar a generar contingut creatiu, des de textos fins a imatges i vídeos?
2.1. Què és un prompt? Exemples.
2.2. Eines d'IA per a la creació de textos: Copy.ai.
2.3. Eines d'IA per a la creació de dissenys gràfics com Bing.
3- ChatGPT el nou assistent personal: com ens ajuda a millorar i optimitzar tots els departaments del nostre negoci.
4- Automatització del màrqueting amb IA: eines per optimitzar i automatitzar tasques de màrqueting per a una major eficiència.
5- IA per al disseny de webs i presentacions: visió general d´eines que ajuden a dissenyar webs i presentacions de manera més eficient.
6- Eines d'IA per a l'anàlisi de dades.
7- Casos d'èxit: exemples d'empreses que han aprofitat la IA per millorar les seves estratègies de màrqueting digital.
8- Consells pràctics sobre com començar a incorporar la IA en les estratègies de màrqueting digital.
9- Espai per a preguntes i debat.