Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Notícies Marcs Societat 2024 Dones impulsant canvis (DIC)
El 30 d'abril es farà la segona trobada, que es dedicarà al màrqueting digital

El projecte 'Dones Impulsant Canvis' (DIC) va estrenar, el 24 de març, el 'Punt de trobada'. Són reunions mensuals, es faran de març a juny i serviran per avançar en temes d'interès per a la reinserció laboral de les dones a les 3 Viles. Per participar-hi, no cal haver seguit cap de les accions anteriors. La primera sessió es va dedicar a parlar d'emprenedoria en femení.

El primer 'Punt de Trobada' va ser un èxit i va marcar l'inici d'un espai enriquidor on compartir experiències i generar noves oportunitats. Aquesta iniciativa s'emmarca dins del projecte 'Dones Impulsant Canvis (DIC)', que ha aconseguit una molt bona acollida a la comunitat i que es consolida com una eina de suport i empoderament per a les dones del territori. Més enllà de l’intercanvi d’experiències, aquest espai permetrà conèixer persones amb inquietuds similars, ampliar la xarxa de contactes i descobrir noves oportunitats personals i professionals.

 Segona sessió 

La Regidoria d'Ocupació ja té data per a la segona sessió. Serà el pròxim 30 d'abril, de 10 a 12.30 hores, a la Biblioteca Font i Daniel. La sessió es dedicarà al màrqueting digital, una eina clau per potenciar projectes personals i professionals. Comptarem amb la participació d'una experta de la zona, que compartirà estratègies i coneixements pràctics per aprofitar al màxim les eines digitals.

 A qui s'adreça? 

Aquest espai està obert a totes les dones majors de 45 anys de les 3 Viles que vulguin formar part d'aquest projecte transformador. 

IMPORTANT | No cal haver participat en els eixos previs del projecte.

 Com contactar-hi? 

Cal adreçar-se per correu electrònic a feina@ajllavaneres.cat o bé per WhatsApp al número 666644166.

Grup