Es tracta d'una primera orientació, un recull de consells i eines. L'experiència és pràctica, en línia. Els participants veuran, a través de Zoom, el que mostren l'ordinador i al telèfon intel·ligent dels professors.
Els formadors ofereixen una presentació prèvia de les errades més comunes que les empreses fan a la venda directa a clients. A continuació, s'ofereix una tècnica de tancament de vendes. Exposició dels conceptes fonamentals de la sessió combinant l'explicació teòrica, l'exemplificació i les micropràctiques perquè els conceptes siguin més fàcils d'entendre per part de l'alumnat amb independència dels coneixements previs que puguin tenir, així com aconseguir que la sessió sigui més dinàmica, pràctica i engrescadora. Els participants practiquen de manera individual amb ChatGPT per aterrar els conceptes teòrics i aprendre a fer servir aquests assistents virtuals personalitzats, així com saber cercar aquells que més interessin per a integrar-los en la mateixa estratègia de màrqueting digital. En tots dos formats (presencial i en línia) es fa servir la mateixa metodologia pràctica.
Inscripcions, aquí.
OBJECTIUS
PERFIL PARTICIPANTS
Persones emprenedores i empresàries, autònomes i professionals.