Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Àrea de Serveis a les Persones Educació Pla Educatiu de Vila (PEV) Documents
Les funcions del nucli impulsor són l'establiment de les línies generals de treball; la discussió i l'orientació sobre les diferents actuacions, i el seguiment i l'avaluació del procés d´elaboració del PEV. Un cop elaborat el projecte, és l'òrgan que fa seguiment del procés d'implementació i de les actuacions que se'n derivin. Els membres del grup impulsor rebran formació específica.

Composició en base als següents criteris:

  • Agents clau del municipi vinculats a l’àmbit educatiu:
    • Centres educatius (escoles bressol, escoles de primària, centres de secundària), serveis educatius territorials, educació d’adults, etc. Direccions, professorat, AMPA, etc.
    • Entitats d’educació no formal: lleure educatiu, esportives, ateneus, acadèmies...
    • Entitats socials significatives del municipi: educatives, esportives, socials, culturals, etc.
    • Tècnics vinculats a temes educatius.
    • Ciutadans significatius pel seu vincle amb l’educació.
  • Agents que han participat de forma activa al mapa de visions i/o als diferents espais de participació (Jornades, Fòrum).
  • Altres agents clau del municipi per la seva representativitat, carisma, etc.
  • Qualsevol altra persona interessada a participar-hi.

Funcions

  • Contrastar i fer aportacions als eixos i les dimensions estratègiques assenyalades en el Primer Fòrum d’Educació Local.
  • Contrastar i fer aportacions al procés de concreció d’aquests eixos i dimensions en propostes específiques d’actuació.
  • Col·laborar en la difusió del primer Fòrum.
  • Coordinar com a equip permanent (visió global) i dinamitzar els Grups de Treball (en cas d’existir).
  • Facilitar processos formals i informals de difusió dels diferents moments, processos i propostes del PEV.
  • Contribuir a fer el seguiment i l’avaluació de l'execució de les propostes d'actuació.
  • Anàlisi de les diferents diagnosis realitzades: mapa sociodemogràfic, mapa escolar, mapa de visions i mapa de recursos educatius municipal.
  • Les corresponents als Grups de Treball, en cas de no existir.