Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Àrea de Serveis a les Persones Benestar Social Notícies

L'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, a través de la Regidoria de Benestar Social, informa que del 17 de maig al 17 de juny estarà obert el període de presentació de sol·licituds d'ajuts individuals de menjador del Consell Comarcal del Maresme per al curs 2022-2023. Totes aquelles famílies del municipi interessades en accedir a aquests ajuts que tinguin fills en edat escolar (de P3 a 4t d'ESO) han de presentar les sol·licituds de manera telemàtica abans del 17 de juny. Per accedir a les beques cal presentar la documentació obligatòria i complementària i el formulari de sol·licitud degudament emplenat.

A qui s'adrecen els ajuts?

  • A tots els alumnes empadronats a Llavaneres i escolaritzats en qualsevol centre escolar de la comarca del Maresme.
  • El centre escolar ha de disposar de menjador.

Termini de presentació de sol·licituds

Del 17 de maig al 17 de juny de 2022.

Com sol·licitar l'ajut?

1. Aconseguiu l'imprès de sol·licitud:

  • El podeu passar a recollir per Ca l’Alfaro (passeig de la Mare de Déu de Montserrat, 27-35).
  • El podeu descarregar aquí.

2. Empleneu el formulari i adjuntar-hi tota la documentació necessària.

3. Registreu el formulari de la sol·licitud:

  • Entreu-lo telemàticament a l’Ajuntament: empleneu aquesta instància telemàtica i adjunteu-hi la sol·licitud i la documentació necessària.
  • Els documents adjunts han d’estar en format pdf, no s’admetrà cap altre format.
  • En cas de tenir algun dubte i necessitar ser atès de forma presencial, cal demanar cita prèvia, adreçant un correu electrònic aquí.

Documentació necessària:

   a) Sol·licitud (el model del Consell Comarcal del Maresme CCM1).
   b) Import dels ajuts de lloguer cobrats durant l’any 2021.
   c) Import dels ajuts d’urgència social rebuts durant l’any 2021.
   d) Import anual de la pensió d’aliments (en cas de progenitors separats).
   e) Acreditació de la situació econòmica 2021, en cas de no fer la renda.

Altra documentació

No cal aportar aquesta documentació si ja heu sol·licitat la beca amb anterioritat a l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres.

       a) IDALU de l'alumne (es demana al centre escolar).
       b) Fotocòpia del DNI/NIE vigent de tots els membres de la unitat familiar.
       c) Volant de convivència.
       d) Sentència de separació o divorci (necessària per acreditar la custòdia compartida o la custòdia total dels fills)

Molt important!

  • Tot allò que NO s’ompli a la sol·licitud, NO constarà a la base de dades que cal elaborar per fer arribar al Consell Comarcal.
  • L'imprès ha d’estar degudament emplenat i signat (no és vàlid sense signatura).
  • Si heu rebut ajuts de lloguer al llarg de l’any 2021, cal especificar l’ajut a la sol·licitud.
  • Si heu rebut ajuts d’urgència social durant l’any 2021, cal especificar-ne l’import a la sol·licitud.
  • En l’apartat Dades de tots els fills s’han de consignar tots els fills menors de 25 anys que convisquin a la unitat familiar (demanin o no beca de menjador). Cal detallar, en casos de progenitors separats, si l’alumne o els germans reben pensió d’aliments (consignar la quantitat anual).