Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Àrea de Serveis Territorials Medi Ambient Notícies
El Servei Meteorològic de Catalunya té activat el PROCICAT per fred intens. Seguiu els consells de seguretat.

L'alerta per fred intens està actiu des de la nit de dilluns 13 de gener a tot el territori, amb especial afectació al pla de Lleida, al Priorat i a la Conca de Barberà. El llindar d'avís se superarà sobretot a les planes i fondalades.

Davant aquesta onada de fred, es recomana molta prudència en la mobilitat en cas de trobar gel a la calçada. També cal extremar les precaucions amb els aparells de calefacció als habitatges, i garantir sempre una correcta ventilació.

En dies d’onada de fred, recordeu tenir cura dels familiars i veïns majors de 75 anys que viuen sols o estiguin en una situació de vulnerabilitat. Vestiu-vos amb roba i calçat adequats per a temperatures baixes. Poseu-vos diverses capes, per mantenir la calor corporal durant més temps i protegiu-vos la cara i el cap i eviteu l’entrada directa d’aire fred als pulmons. Consulteu els consells de Protecció Civil davant les onades de fred.

 Consells de seguretat 

  • Informeu-vos de les previsions metereològiques i de l'estat del trànsit
  • Vigileu que els aparells de calefacció estiguin en bon estat
  • Abrigueu-vos bé!

Fred