Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Àrea de Serveis Territorials Habitatge Notícies
Dijous 4 de setembre es va fer una jornada de portes obertes

Dijous 4 de setembre, va tenir lloc la jornada de Portes Obertes de la promoció d'habitatge de lloguer de protecció oficial d'Els Ametllers, a l'avinguda de Sant Andreu. L'acte va tenir com a objectiu que les persones adjudicatàries dels pisos poguessin conèixer de primera mà la seva futura llar. El lliurament de claus està previst per al pròxim dissabte 20 de setembre.

La trobada va comptar amb la participació del regidor d'Habitatge, Carlos Sánchez Nicolau, i de diversos regidors de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres. Durant el transcurs de les portes obertes es van resoldre dubtes pràctics i es va compartir l’experiència i la il·lusió d'aquest nou pas en el procés d'accés a l'habitatge social.

 Calendari de la promoció Els Ametllers 

Aquesta jornada s'emmarca dins del calendari establert després del sorteig públic del passat 30 de juliol, que va determinar l'ordre d'adjudicació dels habitatges.

La pròxima fase del procés serà la signatura de contractes i, posteriorment, l'entrega oficial de claus, prevista per al 20 de setembre, moment en què les famílies podran començar a gaudir dels seus nous habitatges.

Amb aquesta promoció, fruit de la col·laboració publicoprivada entre la Fundació Salas, la Fundació FIBS i l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, es reafirma l'aposta comuna per fomentar lloguer social assequible i digne, contribuint a combatre l'exclusió residencial.

Aquest projecte ha estat finançat per la Unió Europea a través dels Fons Europeus de Recuperació Next Generation.

Portes obertes HPO Els Ametllers      Portes obertes HPO Els Ametllers