Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Ārea de Serveis a les Persones Educaciķ Catāleg de trāmits Ajuts, contractaciķ i subvencions
La solˇlicitud per al curs 2024-2025 s'ha de tramitar, preferentment en línia, entre el 25 de juny i el 10 de juliol de 2024
  • Des de l'1 de marį de 2021, s'aplica la quota bonificada i aquest proper curs se seguirā aplicant. Aquesta es calcula en base al preu de l'escolaritzaciķ (horari lectiu de la llar d'infants). Els serveis complementaris no seran objecte de bonificaciķ.
  • COM INICIAR LA GESTIĶ

    TRAMITAR TELEMÀTICAMENT

    Preferentment podeu fer servir la instància genèrica i adjuntar-hi la documentació descrita en l’apartat documentació a aportar.

    TRAMITAR PRESENCIALMENT

    En cas que no es disposi de mitjans electrònics, la sol·licitud es podrà presentar presencialment a l'edifici de l'ajuntament (plaça de la Vila, 1), al despatx de la Regidoria d'Educació, del 25 al 27 de juny, de 9 a 11 h.

    Els peticionaris lliuraran el formulari i tota la documentació en paper i se'ls farà una còpia de la sol·licitud, segellada amb la data i l'hora de recepció, per tal de registrar les sol·licituds de manera cronològica.

    • DOCUMENT PER A L'ENVIAMENT DE DADES
    • DOCUMENTACIĶ A APORTAR

      Documentaciķ que aporta l’interessat del nucli familiar (veure Ordenanįa Fiscal número 26):

      • Certificat d'imputacions de l'IRPF del darrer exercici fiscal
      • Certificat de Vida Laboral de la Tresoreria de la Seguretat Social
      • Declaraciķ de l'IRPF del darrer exercici fiscal (en cas d'autōnoms)
      • Certificat del Servei Catalā d'ocupaciķ (en cas d'estar en situaciķ d'atur)
      • Certificat expedit per l'INSS o ICASS (en cas de pensiķ)
      • Resoluciķ de l'atorgament de la Renda Mínima d'Inserciķ
      • Certificat d'ingressos 
      • Títol família monoparental
      • Altres:
        • Sentčncia de separaciķ o divorci (custōdia no compartida)
        • Autoritzaciķ a l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres  signada pels membres de la unitat familiar majors de 16 anys per accedir a les dades del padrķ municipal i a les dades fiscals de l'Agčncia Tributāria (marcar en el document solˇlicitud de bonificaciķ ) - aquesta autoritzaciķ s'indica al formulari de solˇlicitud de tarifaciķ social, 2a pāg.

      Aquelles solˇlicituds que no estiguin degudament complimentades o hi manqui documentaciķ per a la seva valoraciķ seran desestimades.

      NOTA | No hauran d'aportar documentaciķ els solˇlicitants que autoritzin l'Ajuntament a realitzar les consultes de qualsevol naturalesa amb altres administracions. Aquesta autoritzaciķ estā incorporada en el revers del formulari de solˇlicitud.

    • QUAN TRAMITAR-HO

      Durant els mesos de juny i juliol de l'any en curs, en el període que es publiqui per a cada curs al web municipal.

      Aquelles famílies de nova matriculació en el servei d´escola bressol, tindran un termini de 5 dies hàbils a partir de la data de matriculació per sol·licitar la bonificació social de la quota. Passat aquest termini, no podran sol·licitar-la fins a la següent convocatòria.

      Es revisarà la quota bonificada en les situacions descrites en l'article 7 de l'Ordenança Fiscal número 26.

    • QUI HO POT DEMANAR
      Les famílies amb un o més fills matriculats en les llars d'infants públiques Minerva i Sant Nicolau de Sant Andreu de Llavaneres.
    • COST
      Gratuīt
    • RESPONSABLE DEL TRĀMIT

      Regidoria d'Educació
      Plaça de la Vila, 1
      937023600
      educacio@ajllavaneres.cat