Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Ārea de Serveis a les Persones Comunicaciķ Opiniķ Grups Municipals Mandat 2023-2027 Esquerra Republicana
Article d'ERC. Abril de 2025
  • El segon trimestre de l'any és el trimestre de la llengua. Tenim dues celebracions clau: Sant Jordi i Sant Joan. El dia de la literatura i la diada dels Paīsos Catalans. La llengua catalana, malgrat tot, no gaudeix de la salut que ens agradaria. Fa unes setmanes que vam cončixer els resultats de l'enquesta d'usos lingüístics i els resultats sķn esfereīdors. Aquesta preocupaciķ cultural, la de la llengua, no la comparteixen ni el PP ni el PSC que van votar en contra d'una mociķ en quč només es demanava que es fes complir la llei i que es promogui l'ús del catalā al municipi. El PP que pilota les ārees de cultura i educaciķ de l'Ajuntament, a més, ha vetat una conferčncia d'Isidor Marí, lingüista i expresident de la secciķ filolōgica de l'IEC. Aquesta conferčncia es farā mal que el pes i grācies a Ōmnium Cultural del Maresme a la Sala de Lectura d'El Casal de Llavaneres el divendres 16 de maig a 2/4 de 8 del vespre.

    Malauradament, aquest és el tarannā del nou PSC: no defensar la llengua, colˇlocar gent amb carnet socialista dins de l'Ajuntament com a cārrec de confianįa o promocions dins de la Policia Local. No entenem la degradaciķ del sotscap i encara menys la substituciķ per un membre amb relacions personals amb dirigents del PSC. L'aposta segura per Llavaneres és tenir carnet del partit.

    La desinformaciķ que patim des de l'oposiciķ i aquesta falta de rumb no provocarā que deixem de treballar pel poble de Llavaneres. Encara que sapiguem les actuacions del Govern per les xarxes socials i no se'ns obri la porta a participar de cap de les decisions us volem informar que presentarem una mociķ per tal de reordenar i prioritzar l'Habitatge de Protecciķ Oficial al municipi. Prou excuses, dignifiquem l'HPO i oferim habitatge de qualitat als nostres joves perquč no hagin de marxar a fora.