Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Àrea de Serveis Centrals Promoció Econòmica, Empresa, Comerç, Turisme i Consum Notícies

La proposta amb què obrirem aquest Forma't 2020 des de Llavaneres és un curs de màrqueting digital per a empreses. La formació es farà de manera telemàtica els dies 29 i 30 de setembre i 6 i 13 d'octubre, de 18 a 20.30 hores. A càrrec de Dolors Guillén, consultora en màrqueting digital i estratègic a Inbox Publicitat, el curs té una durada de deu hores i és gratuït. Cal inscripció prèvia, aquí. És una proposta de la regidoria de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç i Turisme.

CURS DE MÀRQUETING DIGITAL PER A EMPRESES

Durada: Deu hores.
Dates: 29 i 30 de setembre i 6 i 13 d’octubre
Horari: de 18 a 20.30 h.

Descripció
Curs orientat a empreses i comerços que vulguin conèixer les bases del màrqueting digital de manera professional, així com les eines, processos i accions per desenvolupar un pla d’acció comercial i de vendes digital.

Objectius
La finalitat d’aquest curs és la de presentar les eines bàsiques de màrqueting digital, comunicació i publicitat per portar a terme un pla d’acció a nivell d’empresa i emprenedoria.

Continguts
El contingut s'estructura en tres mòduls:

  • Estructura del Pla de Màrqueting (sessió 1)
    • Definició d’objectiu SMART
    • Definició del target i dels canals
    • Plantejament del Pla d’acció
  • Gestió de les xarxes socials comercials (sessió 2 i 3)
    • Facebook, Instagram i Linkedin
  • Eines de gestió, seguiment i avaluació (sessió 4)
    • Creator Studio
    • Introducció a Google Analytics

A càrrec de... Dolors Guillén, consultora en màrqueting digital i estratègic a Inbox Publicitat. Publicista de professió, treballa en el sector de la publicitat i el màrqueting des del 2000 en diferents agències de publicitat. Des de 2012 és consultora independent en temes de màrqueting digital, empreses i autònoms des d’Inbox Publicitat, de la qual és fundadora. És també professora associada en el Màster de Màrqueting Digital de la UOC, on imparteix les assignatures de SEM i Social Media i Perfiles d’Audiència; professora del màster online en Direcció d’Analytics, Big Data i Intel·ligència Artificial a EADA; professora en el grau de Publicitat i RRPP de l’Escola Superior de RRPP de la Universitat de Barcelona, i formadora a empreses i centres de formació continuada. Col·legiada número 1.355 del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya des de 2007. Hi podeu contactar per correu electrònic a dolorsgm@inboxpublicitat.cat.

Curs de màrqueting digital