L'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres treu a concurs el contracte de prestació del servei de gabinet de comunicació.
Consulteu, en els documents adjunts, l'anunci de la convocatòria i el plec de clàusules administratives per conèixer les tasques i funcions demandades, i la seva descripció.
La durada del contracte és de tres anys, prorrogable per un any més.
Actualització 21/3: Publiquem els anuncis publicats en el DOGC, en data de 17/3, i en el BOPB, en data de 21/03. El termini de presentació de proposicions finalitza el 5 d'abril de 2017, a les 14.00h.
Actualització 31/3: Publiquem un aclariment del plecs de clàusules administratives.
Actualització 7/4: Publiquem l'anunci amb els aspirants admesos i la composició de la mesa de contractació.
Actualització 13/4: Modificació del nomenament dels membres de la mesa de contractació i nomenament del comitè d'experts.
Actualització (25/4): Publiquem les valoracions del comitè d'experts
Actualització (26/4): Publiquem l'acta de l'obertura dels sobres núm. 2
Actualització (28/4): Publiquem l'acta de l'obertura dels sobres núm. 3
Actualització (12/5): Licitació del concurs a l'empresa Mirada Local SL
FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE
ACTA OBERTURA SOBRES NÚM.3
ACTA DE LA MESA DE CONTRACTACIÓ
VALORACIONS
NOMENAMENT COMITÈ D'EXPERTS
MODIFICACIÓ MEMBRES MESA DE CONTRACTACIÓ
ACTA OBERTURA SOBRES
COMPOSICIÓ MESA
ACLARIMENT BASES
ANUNCI
BASES
PUBLICACIONS OFICIALS
Imatge @Freepik