
Agents de la Policia Local de Sant Andreu de Llavaneres van identificar i obrir expedient a una persona per realitzar un abocament de residus il·legal a l'entrada del Parc Natural del Montnegre-El Corredor. Un veí va alertar als agents, que es van desplaçar al lloc dels fets i van comprovar que es tractava de nombroses bosses d'escombraries amb residus de tot tipus.
Després d'obrir diverses bosses i analitzar el seu contingut, la policia va poder obtenir informació que va facilitar la identificació del presumpte autor. Els agents van requerir-lo perquè es presentés a la Prefectura de la Policia Local per tal d'aclarir els fets i un cop allà se'l va informar que seria denunciat per la Llei 3/2015, que sanciona les infraccions molt greus amb multes de fins a 30.000 euros.
El Cap de la Policia Local, Jaume Cortés, agraeix la col·laboració ciutadana alhora de denunciar aquests fets tan greus i remarca que la comunicació entre veïns i veïnes i la Policia Local és fonamental per tal d'identificar els autors d'infraccions.