Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Notícies Marcs Societat 2020 Forma't 2020

La proposta amb què obrirem aquest Forma't 2020 des de Llavaneres és un curs de màrqueting digital per a empreses. La formació es farà de manera telemàtica els dies 29 i 30 de setembre i 6 i 13 d'octubre, de 18 a 20.30 hores. A càrrec de Dolors Guillén, consultora en màrqueting digital i estratègic a Inbox Publicitat, el curs té una durada de deu hores i és gratuït. Cal inscripció prèvia, aquí. És una proposta de la regidoria de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç i Turisme.

CURS DE MÀRQUETING DIGITAL PER A EMPRESES

Durada: Deu hores.
Dates: 29 i 30 de setembre i 6 i 13 d’octubre
Horari: de 18 a 20.30 h.

Descripció
Curs orientat a empreses i comerços que vulguin conèixer les bases del màrqueting digital de manera professional, així com les eines, processos i accions per desenvolupar un pla d’acció comercial i de vendes digital.

Objectius
La finalitat d’aquest curs és la de presentar les eines bàsiques de màrqueting digital, comunicació i publicitat per portar a terme un pla d’acció a nivell d’empresa i emprenedoria.

Continguts
El contingut s'estructura en tres mòduls:

  • Estructura del Pla de Màrqueting (sessió 1)
    • Definició d’objectiu SMART
    • Definició del target i dels canals
    • Plantejament del Pla d’acció
  • Gestió de les xarxes socials comercials (sessió 2 i 3)
    • Facebook, Instagram i Linkedin
  • Eines de gestió, seguiment i avaluació (sessió 4)
    • Creator Studio
    • Introducció a Google Analytics

A càrrec de... Dolors Guillén, consultora en màrqueting digital i estratègic a Inbox Publicitat. Publicista de professió, treballa en el sector de la publicitat i el màrqueting des del 2000 en diferents agències de publicitat. Des de 2012 és consultora independent en temes de màrqueting digital, empreses i autònoms des d’Inbox Publicitat, de la qual és fundadora. És també professora associada en el Màster de Màrqueting Digital de la UOC, on imparteix les assignatures de SEM i Social Media i Perfiles d’Audiència; professora del màster online en Direcció d’Analytics, Big Data i Intel·ligència Artificial a EADA; professora en el grau de Publicitat i RRPP de l’Escola Superior de RRPP de la Universitat de Barcelona, i formadora a empreses i centres de formació continuada. Col·legiada número 1.355 del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya des de 2007. Hi podeu contactar per correu electrònic a dolorsgm@inboxpublicitat.cat.

Curs de màrqueting digital