Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Àrea de Serveis Centrals Promoció Econòmica, Empresa, Comerç, Turisme i Consum Notícies
L'activitat se celebrarà el proper dijous 29 d'octubre, en format virtual

La digitalització com a estratègia i les mesures a adoptar en temps de Covid-19 són dos dels eixos en què pivotarà la segona edició de la Jornada Empresarial de Llavaneres, que va néixer fa dos anys per contribuir a dinamitzar l'àmbit empresarial. Podeu inscriure-us a la jornada aquí.

ACTUALITZACIÓ 27/10/2020 | El programa de la 2a Jornada Empresarial de Llavaneres incorpora un nou taller. Porta per títol 'Guanya visibilitat a Internet de forma gratuïta. El que no saps de Google My Business', i s'oferirà a les 15 hores, a càrrec de Ramon Iglesias,  director d’iCatMedia.net. És una proposta de l'Espai Digital FAGEM-GENTIC.

La primera edició de la Jornada Empresarial, que té caràcter bienal, es va celebrar ara fa dos anys a Can Caralt. En aquell moment, els agents econòmics van parlar de com transformar les seves empreses basant-se en criteris de sostenibilitat i eficiència.

En aquests moments, l'emergència és una altra i així ho plantejarà la regidoria de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç, Consum i Turisme, que organitza aquesta nova jornada dijous 29 d'octubre, de manera telemàtica.

La pandèmia de la Covid-19 ha abocat el món empresarial a una crisi molt profunda de resultats imprevisibles a hores d'ara, més encara quan s'estan anunciant noves mesures restrictives per frenar els contagis.

 «Volem fer costat al nostre teixit empresarial en un moment molt i molt complicat», ha explicat Teresa Vidal, regidora de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç, Consum i Turisme. És per això que aquesta segona edició vol posar llum a nous reptes de futur que permetin sortir de la crisi empresaris i emprenedors.

La jornada s’iniciarà, dijous 29 d'octubre, a partir de les deu del matí, amb una triple ponència sobre 'Smart city i empreses digitals: relació entre les persones, la tecnologia, l'empresa i Llavaneres'. Hi intervindran Daniel Marco, director general d'Innovació i Economia Digital a la Generalitat de Catalunya; Juan Carlos Castro, tècnic Smart Region a la Diputació de Barcelona, i Marta Pujal, consultora d'Estratègia Digital a Roca Salvatella.

A la tarda, podrem escoltar dues conferències més. Cristina Fabián, delegada d'ACCIÓ a l'Alt Penedès, Garraf i Maresme parlarà de finançament en temps de Covid-19, i Joaquim Dorda, subdirector general de Transparència i Dades Obertes de la Generalitat de Catalunya, se centrarà en 'Dades, transparència i nova virtualitat: estratègies clau a les empreses'.

Espais per a la interrelació

Un dels aspectes que vol potenciar aquesta segona jornada empresarial és la interrelació entre empreses, autònoms i emprenedors. Per obrir la sessió de la tarda, s'ofereix participar en unes reunions breus creuades d'empresaris amb l'objectiu de fer contactes ràpids que puguin derivar en possibles col·laboraciones futures.

L'espai de 'Networking on line' tindrà una durada de dues hores, de 17 a 19 hores. S'adreça a empreses i autònoms vinculats al municipi i a les rodalies del món de la indústria, el comerç, els serveis, les inmobiliàries, la construcció o les noves tecnologies, entre d'altres. El nombre màxim d'assistents serà de 60 persones. Es farà una conferència inicial per a tots els participants on se'ls explicarà la dinàmica de l'activitat. Després d'una pausa informal davant de la càmera amb la interacció dels dinamitzadors de la sessió, se celebraran les reunions prèviament agendades en sales individuals.

La regidora Teresa Vidal destaca la importància d'aquest apartat de la jornada: "Es vol promocionar el municipi i la generació de nous negocis i nous projectes, així com la captació de talent i la promoció, dinamització i instal·lació de noves empreses."

Podeu consultar el programa.


jornada empresarial