Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Ārea de Serveis Centrals Promociķ Econōmica, Empresa, Comerį, Turisme i Consum Catāleg de trāmits Via pública
  • Aquest trāmit permet solˇlicitar la llicčncia temporal per a l'ocupaciķ de la via pública de la fira d'atraccions.

    Es podrā tramitar de manera presencial o telemātica.

  • COM INICIAR LA GESTIĶ

    TELEMÀTICAMENT:

    Podeu fer servir la Sol·licitud d'ocupació de la via pública per Promoció Econòmica i adjuntar-hi la documentació que es relaciona.

    AVÍS IMPORTANT | En cas que actuï en nom d'un tercer, prèviament a la tramitació de qualsevol petició, ha de tramitar aquest formulari Ar01. Autorització de representació

  • CITA PRČVIA

    Sol·liciteu-la aquí.

  • DOCUMENTACIĶ A APORTAR

    ATRACCIONS:

    • Fotocòpia del DNI del responsable de l'activitat.
    • Fotografia actualitzada de l'atracció, parada o barraca. 
    • Certificat sobre l’Impost d’Activitats Econòmiques (IAE), emès per l’Agència Tributària.
    • Declaració d’estar al corrent de pagament dels autònoms o règim de la Seguretat Social que correspongui.
    • Pòlissa d’assegurança de Responsabilitat Civil vigent, de cobertures i quanties d’acord amb el que estableix el Decret 112/2010, de 31 d’agost, d’espectacles públics i activitats recreatives i/o normativa sectorial aplicable.
    • Certificat vigent emès per un enginyer tècnic o superior col·legiat, conforme l’atracció acompleix les instruccions de l’actual reglament Electrotècnic per a Baixa Tensió RD 842/2002.
    • Certificat de muntatge i correcte funcionament de l'atracció, segons les instruccions del fabricant: suports, ancoratges i estabilitat, proteccions i distàncies, estat general i salubritat, etc.. signat per tècnic competent.
    • Certificat tècnic d'instal.lació elèctrica.
    • Legalització d’altres instal·lacions (grup electrògens, gas, gasoil...), si s’escau.
    • Certificat vigent de revisió d’extintors de l’atracció o caseta, si s’escau.
    • Assegurança i revisió vigent de l’ITV del remolc o vehicle.
    • Dia del muntatge: Presentar els manuals d'instruccions i les certificacions tècniques epecífiques corresponents als muntatges i instal.lacions efectuades en les quals ha de constar que el conjunt de l'atracció funciona correctament.
    • Declaració responsable general Fira de la Minerva 2024

    ALIMENTACIÓ/FOOD TRUCKS:

    • Fotocòpia del DNI del responsable de l'activitat.
    • Certificat sobre l'Impost d’Activitats Econòmiques (IAE), emès per l'Agència Tributària.
    • Certificat d'estar al corrent de pagament dels autònoms o règim de la Seguretat Social que correspongui, o últim rebut pagat.
    • Carnet de manipulador d'aliments, en el cas d'activitats en què sigui necessari.
    • Pòlissa d'assegurança de Responsabilitat Civil vigent, de cobertures i quanties d’acord amb el que estableix el Decret 112/2010, de 31 d'agost, d'espectacles públics i activitats recreatives i/o normativa sectorial aplicable.
    • Legalització d’altres instal·lacions (grup electrògens, gas, gasoil...), si s’escau.
    • Certificat vigent de revisió d’extintors de la food truck, si s’escau.
    • Declaració responsable general Fira de la Minerva 2024.
    • Declaració responsable alimentació Fira de la Minerva 2024.
  • QUAN TRAMITAR-HO
    • Fins al 10 de juny: acceptaciķ de les solˇlicituds i documentaciķ requerida.
    • Fins al 21 de juny: acceptaciķ de la documentaciķ requerida no lliurada en el primer termini o bé esmenada.
    • Fins al 5 de juliol: pagament de la taxa d'ocupaciķ de via pública.
  • QUI HO POT DEMANAR
    Firaries i comerciants interessats en participar en la fira d'atraccions de la Festa Major de La Minerva i que ja varen participar en l'ediciķ de l'any anterior.
  • COST

    El que estableix l’Ordenança fiscal núm. 16: Taxa per a la utilització privativa o l'aprofitament especial del domini públic municipal.

  • FORMA DE PAGAMENT
    Un cop aconseguida l'autoritzaciķ de la regidoria de Promociķ Econōmica per poder assistir a la fira d'atraccions, el/la solˇlicitant de la instāncia genčrica ha de demanar la carta de pagament de la taxa a l'Oficina de Gestiķ Tributāria: Ca l'Alfaro (passeig de la Mare de Déu de Montserrat, 27).
  • RESPONSABLE DEL TRĀMIT

    Regidoria de Promoció Econòmica
    Ca l'Alfaro
    Plaça de la Vila, 1
    937 023 600
    promocio@ajllavaneres.cat

  • OBSERVACIONS

    Per a qualsevol dubte o aclariment referent a la documentació que cal aportar, podeu demanar cita prèvia a la Regidoria de Promoció Econòmica clicant aquest enllaç.