Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Àrea de Serveis Centrals Promoció Econòmica, Empresa, Comerç, Turisme i Consum Agenda 18-10-2024

OBJECTIUS

  • Comprendre la influència i l'impacte de la Intel·ligència Artificial (IA) en el màrqueting digital, tot identificant les oportunitats que aquesta eina ofereix per a empreses, marques i persones emprenedores.
  • Adquirir habilitats per utilitzar efectivament eines d'IA en la creació de contingut, automatització del màrqueting, disseny de webs i anàlisi de dades, amb
    l'objectiu d'optimitzar i potenciar les estratègies de màrqueting digital.
  • Conèixer casos d'èxit i aprenentatges clau de la implementació de la IA en el màrqueting digital, tot proporcionant una visió pràctica i aplicada de com incorporar
    la IA en les estratègies de màrqueting digital.

PERFIL PARTICIPANTS
Persones autònomes, departaments de comunicació i màrqueting, línies directives d'empresa, qualsevol persona interessada a fer créixer el seu projecte de
negoci amb el suport de la intel·ligència artificial i el màrqueting digital.

METODOLOGIA
Presentació inicial de les persones participants per tal de poder adaptar part del contingut i exemples a les seves marques. En presencial, les persones
participants treballaran des de l'aula i experimentaran tot el que el personal expert mostra pel projector (ordinador o smartphone). En línia, si les persones
participants tenen un ordinador, divideixen la pantalla: una meitat amb la vista de l'ordinador del professor via Zoom, l'altra meitat amb el navegador o software
propi on faran les pràctiques.

DURADA: disponible en els dos formats (1 sessió presencial o 1 sessió en línia)
CONSULTORA: Dolça-Olga González Recacha (Dolça González Consultora Digital)
EXPERTS: Dolça González Recacha

CONTINGUTS

Sessió 1

1- Introducció a la Intel·ligència Artificial (IA) en el màrqueting digital: visió global de com la IA està transformant el màrqueting.
2- Intel·ligència artificial i creació de contingut: com la IA pot ajudar a generar contingut creatiu, des de textos fins a imatges i vídeos? 

2.1. Què és un prompt? Exemples.
2.2. Eines d'IA per a la creació de textos: Copy.ai.
2.3. Eines d'IA per a la creació de dissenys gràfics com Bing.

3- ChatGPT el nou assistent personal: com ens ajuda a millorar i optimitzar tots els departaments del nostre negoci.
4- Automatització del màrqueting amb IA: eines per optimitzar i automatitzar tasques de màrqueting per a una major eficiència.
5- IA per al disseny de webs i presentacions: visió general d´eines que ajuden a dissenyar webs i presentacions de manera més eficient.
6- Eines d'IA per a l'anàlisi de dades.
7- Casos d'èxit: exemples d'empreses que han aprofitat la IA per millorar les seves estratègies de màrqueting digital.
8- Consells pràctics sobre com començar a incorporar la IA en les estratègies de màrqueting digital.
9- Espai per a preguntes i debat.