Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada Àrea de Serveis Centrals Governació Notícies
Les denúncies sumen quatre sancions de 200 euros, sense retirada de punts

El passat 22 de setembre, la Policia Local de Llavaneres va detectar i aturar els conductors de dues motocicletes de gran cilindrada que circulaven a altes velocitats pel municipi. Els conductors han estat denunciats i seran sancionats amb dues multes de 200 euros cadascun.

En la intervenció, es va procedir a la seva identificació i denúncia per excés de soroll dels tubs d'escapament i per conducció negligent. A més, la revisió de les càmeres de seguretat va permetre constatar com un dels motoristes circulava aixecant roda a l'avinguda de Sant Andreu.

Les denúncies es tramiten per conducció negligent perquè es tracta d'una conducta imprudent i inadequada. En total, cadascun dels conductors haurà de fer front a dues sancions de 200 euros, sense retirada de punts del permís de conduir. Són infraccions tipificades com a greus i molt greus.

La Policia Local de Llavaneres manté actius els dispositius de vigilància i control amb l'objectiu de garantir la seguretat viària i la convivència ciutadana, i recorda que aquest tipus de conductes seran perseguides i sancionades amb la màxima fermesa.

Policia Local logo