Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada └rea de Serveis Centrals Economia Documents

Servei de recepciˇ de factures electr˛niques per part dels prove´dors de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres. La presentaciˇ de factures electr˛niques es realitza a travÚs d'e.FACT, que Ús el servei que el Consorci Administraciˇ Oberta de Catalunya posa a l'abast de totes les administracions p˙bliques catalanes. Obligatori des de l'1 de gener de 2016.

Consulta l'estat de la teva factura

B˙stia de lliurament de factures

E-fact

La b˙stia de lliurament de facturaciˇ electr˛nica Ús un portal web de lliure accÚs que permet als prove´dors de l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres el servei de tramesa de factures i documents annexos amb aquestes.


Dades

El codi de l'Oficina Comptable/ Ďrgan gestor/ Unitat Tramitadora Ús: L01081976 (Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres)

Com es poden generar factures electr˛niques?

Per tramitar factures electr˛niques cliqueu aquÝ.

QuŔ Ús una factura electr˛nica?

Una factura electr˛nica Ús un document electr˛nic que:

  • ContÚ el mateix tipus d'informaciˇ que hi ha en una factura tradicional i que es transmet a travÚs de mitjans electr˛nics
  • TÚ validesa legal quan du signatura electr˛nica avanšada que garanteix l'autentificaciˇ, la integritat i el no repudi
  • ╔s susceptible de ser tramÚs per mitjans electr˛nics i relaciona a clients i prove´dors

Quins sˇn els avantatges d'utilitzar factures electr˛niques?

  • Intercanvi de la informaciˇ sense error entre l'Administraciˇ i prove´dors (les dades originals arriben a destÝ per mitjans electr˛nics sense cap tipus d'entrada manual)
  • Els prove´dors disposaran amb antelaciˇ de l'acceptaciˇ de les seves factures i podran planificar millor la seva tresoreria i les opcions de negociaciˇ amb les entitats financeres
  • Les factures amb signatura electr˛nica tenen plena validesa legal i poden substituir el paper tot i que si els prove´dors les demanen en suport paper es poden enviar encara que estiguin signades
  • Reducciˇ dels temps de tramitaciˇ a les Administracions P˙bliques
  • La major eficiŔncia en la gestiˇ, auditoria i inspecciˇ.