Escut de Sant Andreu de Llavaneres
Portada └rea de Serveis Centrals Promociˇ Econ˛mica, Empresa, Comerš, Turisme i Consum Agenda 21-09-2022
A cÓrrec d'EulÓlia BalanyÓ: 'Com fer l'estudi de mercat de la teva idea de negoci'

L'objectiu del curs és entendre la importància de realitzar el pla d'empresa abans d'iniciar un negoci i adquirir coneixements empresarials per aterrar la idea en un pla de viabilitat. En el procés formatiu s'ajudarà els assistents a comprendre la necessitat de planificar els seus projectes per convertir-los en realitat.

Inscripcions obertes, aquí.

Programa: EMPRENDRE UN NEGOCI, DE LA IDEA AL PLA D'EMPRESA.

1. L'estudi de Mercat: I si tinc una idea, desprÚs quŔ? Les idees sˇn in˙tils si no hi ha ning˙ que sigui capaš de pagar-les.

• Per quŔ cal fer un estudi de mercat? Quin Ús el risc de no fer l'estudi de mercat?
• Principals conceptes: Necessitat, Segmentaciˇ, Quantificaciˇ.
• Identificaciˇ dels clients per poder parlar amb ells: Zona calenta, Clients localitzables, Clients no localitzables, Clients en lÝnia. I comportament de compra: Perfil, Qui, QuŔ, Com, Quan, Quant, Per quŔ?
• Conclusiˇ: Val la pena la idea de negoci?

2. Planificaciˇ: Explicarem les parts mÚs importants del pla d'empresa. Els negocis necessiten un pla d'empresa que els gui´.

• QuŔ vol dir planificar?
• Per quŔ serveix el pla d'empresa?
• Resum de la informaciˇ necessÓria per crear l'empresa. Guiˇ del pla d'empresa
• Conclusiˇ: Viabilitat legal, tŔcnica, econ˛mica, comercial, financera i social.