Documentació. Cal presentar tota la documentació que es detalla a continuació al Registre General de l’Ajuntament (plaça de la Vila 1) abans de l’inici de l’activitat:
Pagament de la taxa. La liquidació definitiva de la taxa estarà disponible a l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona (Plaça de la Vila, 1 de Sant Andreu de Llavaneres, edifici de l’Ajuntament o tel. 937023601). El pagament s’haurà d’efectuar abans de l’inici de l’activitat.
Material. En cas que necessiteu material per a l’activitat, l’Ajuntament pot cedir les carpes, cadires i taules, en funció de la disponibilitat. Les sol·licituds s’atendran per ordre d’arribada i cal presentar-les per escrit al Registre General de l’Ajuntament. En tot cas, caldrà recollir-lo a l’Ajuntament, i l’expositor en serà responsable de retornar-lo en les mateixes condicions un cop finalitzada l’activitat o reposar-lo i/o reparar-lo si s’ha malmès. Hi ha punts de llum al passeig però els participants han de portar els cables, lladres i làmpares necessàries per il·luminar la parada, i tenir en compte que si cal contractar més potència és a càrrec del participant.
Vigilància. Us recordem que l’Ajuntament no ha establert cap servei de vigilància específic amb motiu de la Fira de Nadal, per la qual cosa es recomana recollir tot el material instal·lat en l’espai cedit quan el comerciant hagi d’absentar-se de la parada i durant la nit.