Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 15.06.2017
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
Comença la fase final de la segona edició dels Pressupostos Participatius

Els veďns i veďnes membres de l’equip de treball hauran de triar fins al dia 20 de juny  un total de 25 actuacions d’entre totes les que han estat validades tčcnicament. El prňxim 5 de juliol se celebrarŕ la votació definitiva de les propostes finals.

Pressupost Participatiu

El segon Pressupost Participatiu de Sant Andreu de Llavaneres encara la seva recta final. Ahir al vespre, els veïns i veïnes membres de l’equip de treball van saber quines de les 232 propostes inicialment recollides han estat considerades com a viables o bé s’han desestimat. Finalment, després de l’avaluació amb criteris tècnics i econòmics per part de l’Àrea de Participació Ciutadana, un total de 92 propostes s’han valorat com a viables i formaran part de la propera fase de tria. Des de l’Ajuntament s’explica que s’han desestimat algunes propostes perquè ja s'estan executant, no són d’àmbit o afectació municipal, superen les possibilitats del Pressupost Participatiu o bé perquè no són tècnicament aconsellables.

Un total de 25 propostes se sotmetran a la votació final
Des d’avui comença la darrera etapa del procés participatiu que es divideix en dues fases: la votació i tria de propostes viables i la sessió de votació final. Des d’ara i fins al dia 20 de juny els veïns i veïnes membres de l’equip de treball poden accedir a un formulari penjat al web municipal on, amb un codi personal,  hauran de triar les 25 propostes que considerin més interessants.

Les actuacions més votades formaran part de la votació final que se celebrarà el dia 5 de juliol a partir de les 20h a la Sala de Plens on s’escolliran els projectes que l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres executarà l'any 2018 amb els 100.000 euros de partida del Pressupost Participatiu. Des de l’Ajuntament s’agraeix als integrants de l’equip de treball la seva implicació, motivació i esforç per fer d'aquest procés un gran èxit.

El projecte de Pressupostos Participatius 2018, que enguany celebra la seva segona edició, va partir de la crida inicial aleatòria a 400 persones del municipi, de les quals 32 veïns i veïnes van acceptar la invitació a participar-hi i integrar-se a l’equip de treball. Les més de 230 propostes dels veïns i veïnes recollides es van distribuir en quatre blocs, seguint les principals àrees de treball que estableix el PAM 2015-2019: Persones, Entorn, Economia i Administració.

Diputació de Barcelona
^