Amb la voluntat de connectar el món local amb la transparència, el bon govern i l'accés a la informació, l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres ha posat en marxa una fórmula des d’aquest Ple de juliol per a fer públics els àudios íntegres de les sessions plenàries.
L’acció, impulsada per la regidora de Noves Tecnologies, Teresa Vidal, la regidora de Comunicació, Anna Sosa, i el regidor de Transparència, Albert Sala, en col·laboració amb Ràdio Llavaneres, facilitarà a la ciutadania l'accés a la informació dels Plens municipals. Així, es podrà accedir directament des del Portal de Transparència del web municipal al punt de la sessió que els interessi o una intervenció determinada de qualsevol dels regidors i regidores que formen part del Ple.
El nou servei s’ha posat en marxa recentment amb l’enregistrament del Ple municipal ordinari celebrat el 31 de juliol i ja es pot consultar a través del següent enllaç.
L’equip de govern, en minoria, pacta diversos punts amb diferents grups municipals
Durant el ple municipal ordinari d’aquest mes de juliol el consistori va aprovar els resultats del procés participatiu per definir els usos de l’Espai Labandària. La sessió també va permetre a l’equip de govern (ERC) consensuar i pactar diversos punts amb els diferents grups municipals; entre ells, modificacions de crèdit, aprovades amb els vots a favor d’ERC, CiU i PP.