Com cada any l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres fa un reconeixement als estudiants de Batxillerat de la vila premiant els millors treballs de recerca. Durant la diada de Sant Jordi es va entregar als guanyadors una placa en reconeixement a la qualitat del seu treball i l'esforç que els ha comportat la seva elaboració
El primer premi ha estat pel treball: “ENERGIA SOLAR FOTOVOLTAICA (ESTUDI D’UNA INSTAL·LACIÓ EN UN HABITATGE)”, de l'alumne David Solà Diez. La seva tutora ha estat la Laura Ramentol.
I el segon premi la rebut la Maria Castillo pel seu treball: “HÀBITS ALIMENTARIS I ESPORTIUS DELS ADOLESCENTS DE LLAVANERES”, tutoritzat per Mireia Mas.
L'Ajuntament dona l'enhorabona als premiats i valora l'extraordinària qualitat dels treballs de recerca elaborats, i anima als estudiants a seguir en aquesta línia d'esforç i bona feina.