X
Emergčncia per sequera!
Botó que mostra/amaga menú lateral
Catŕleg de trŕmits
Versió per imprimir
Catŕleg de trŕmits
Trŕmit sol·licitud de tarifació social de la quota d'escolarització de les llars d'infants municipals
La sol·licitud per al curs 2023-2024 s'ha de tramitar, preferentment en línia, entre el 26 de juny i el 10 de juliol de 2023
  • Des de l'1 de març de 2021, s'aplica la quota bonificada i aquest proper curs se seguirŕ aplicant. Aquesta es calcula en base al preu de l'escolarització (horari lectiu de la llar d'infants). Els serveis complementaris no seran objecte de bonificació.
  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    TRAMITAR TELEMÀTICAMENT

    Preferentment podeu fer servir la instància genèrica i adjuntar-hi la documentació descrita en l’apartat documentació a aportar.

    TRAMITAR PRESENCIALMENT

    En cas que no es disposi de mitjans electrònics, la sol·licitud es podrà presentar presencialment a l'edifici de l'ajuntament (plaça de la Vila, 1), a la sala de plens.

    Els peticionaris lliuraran el formulari i tota la documentació en paper i se'ls farà una còpia de la sol·licitud, segellada amb la data i l'hora de recepció, per tal de registrar les sol·licituds de manera cronològica.

    Podeu fer servir la instància genèrica  i adjuntar-hi, escanejat, el formulari emplenat i la documentació acreditativa.

    • DOCUMENT PER A L'ENVIAMENT DE DADES
    • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

      Documentació que aporta l’interessat del nucli familiar (veure Ordenança Fiscal número 26):

      • Certificat d'imputacions de l'IRPF del darrer exercici fiscal
      • Certificat de Vida Laboral de la Tresoreria de la Seguretat Social
      • Declaració de l'IRPF del darrer exercici fiscal (en cas d'autňnoms)
      • Certificat del Servei Catalŕ d'ocupació (en cas d'estar en situació d'atur)
      • Certificat expedit per l'INSS o ICASS (en cas de pensió)
      • Resolució de l'atorgament de la Renda Mínima d'Inserció
      • Certificat d'ingressos 
      • Títol família monoparental
      • Altres:
        • Sentčncia de separació o divorci (custňdia no compartida)
        • Autorització a l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres  signada pels membres de la unitat familiar majors de 16 anys per accedir a les dades del padró municipal i a les dades fiscals de l'Agčncia Tributŕria (marcar en el document sol·licitud de bonificació ) - aquesta autorització s'indica al formulari de sol·licitud de tarifació social, 2a pŕg.

      Aquelles sol·licituds que no estiguin degudament complimentades o hi manqui documentació per a la seva valoració seran desestimades.

      NOTA | No hauran d'aportar documentació els sol·licitants que autoritzin l'Ajuntament a realitzar les consultes de qualsevol naturalesa amb altres administracions. Aquesta autorització estŕ incorporada en el revers del formulari de sol·licitud.

    • QUAN TRAMITAR-HO

      Durant els mesos de juny i juliol de l'any en curs, en el període que es publiqui per a cada curs al web municipal.

      Aquelles famílies de nova matriculació en el servei d´escola bressol, tindran un termini de 5 dies hàbils a partir de la data de matriculació per sol·licitar la bonificació social de la quota. Passat aquest termini, no podran sol·licitar-la fins a la següent convocatòria.

      Es revisarà la quota bonificada en les situacions descrites en l'article 7 de l'Ordenança Fiscal número 26.

    • QUI HO POT DEMANAR
      Les famílies amb un o més fills matriculats en les llars d'infants públiques Minerva i Sant Nicolau de Sant Andreu de Llavaneres.
    • COST
      Gratuďt
    • RESPONSABLE DEL TRŔMIT

      Regidoria d'Educació
      Plaça de la Vila, 1
      937023600
      educacio@ajllavaneres.cat

    Informació relacionada
    Dilluns, 26 de juny de 2023 (*fins al 10-7-2023)
    Si teniu algun dubte o voleu fer una consulta en relació a aquesta qüestió, ompliu aquest formulari
    Les peticions per al curs 2023-2024 s'han de tramitar, preferentment en línia, entre el 26 de juny i el 10 de juliol de 2023
    Diputació de Barcelona
    ^