Introducció a l'ús professional de les Xarxes Socials. Dies 6 i 11 de juliol, de 18 a 20.30 h, en línia.
Inscripcions aquí.
Objectius de la formació
Tenir un coneixement de les diferents xarxes socials i sobretot enfocar de forma estratègica la comunicació de l'empresa a través d'aquests canal al mateix temps que donar eines per optimitzar els resultats i la gestió.
Perfil dels participants
Empreses, comerços i professionals que saben que s'han de posar a les xarxes socials però no tenen clar quina estratègia seguir, i en cas que hi siguin que volen millorar-la.
Proposta formativa
» Veure l'evolució de les diferents xarxes socials
» Principals dades de l'ús de les xarxes socials
» Conceptes bàsics de Marketing Digital per tenir millors resultats a les xarxes socials, perfil del client
» Què esperar de les xarxes socials i què no?
» A quina xarxa social he d'estar? Principals característiques de cadascuna i mirar quina és millor per a cada tipus de públic.
» En quantes he d'estar?
» Per què he d'estar a les xarxes socials?
» Què vol dir estar a les xarxes socials? Com m'he d'implicar i quina feina em comportarà
» Per qui he de publicar?
» Quant he de publicar?
» Quan he de publicar?
» Què he de publicar?
» Quin tipus de publicació he de fer?
» Com he de publicar?
» 10 idees que t'ajudaran a que aquesta acció sigui més efectiva
» Preguntes