Es tracta d'una primera orientació, un recull de consells i eines. L'experiència és pràctica, en línia. Els participants veuran, a través de Zoom, el que mostren l'ordinador i l'smartphone dels professors.
Els formadors ofereixen una presentació prèvia de les errades més comunes que les empreses fan a la venda directa a clients. A continuació, s'ofereix una tècnica de tancament de vendes. Exposició dels conceptes fonamentals de la sessió combinant l´explicació teòrica, l´exemplificació i les micropràctiques perquè els conceptes siguin més fàcils d´entendre per part de l'alumnat amb independència dels coneixements previs que puguin tenir, així com aconseguir que la sessió sigui més dinàmica, pràctica i engrescadora. Els participants practiquen de manera individual amb ChatGPT per aterrar els conceptes teòrics i aprendre a fer servir aquests assistents virtuals personalitzats, així com saber cercar aquells que més interessin per a integrar-los en la mateixa estratègia de màrqueting digital. En tots dos formats (presencial i en línia) es fa servir la mateixa metodologia pràctica.
Inscripcions, aquí.
OBJECTIUS
PERFIL PARTICIPANTS
Persones emprenedores i empresàries, autònomes i professionals.