Les aules de les escoles Jaume Llull i Serena Vall s'han omplert avui de nou després de les vacances d'estiu. El curs 2016-2017 es posa en marxa a Llavaneres amb 913 alumnes i 64 mestres d'educació infantil i primària. A l'Institut Llavaneres, els 49 professors i els 593 alumnes han fet avui la jornada de presentació i demà ja comencen les classes. Llavaneres escolaritzarà aquest curs un total de 1.506 nens i nenes d'entre 3 i 18 anys. Us recordem aquí les tasques de manteniment que l'Ajuntament ha portat a terme aprofitant les vacances.
Escola Jaume Llull
L'Escola Jaume Llull comença el seu segon curs, després de la fusió entre les antigues escoles Labandària i Sant Andreu, amb nous projectes, com ara l'estrena d'una aula d'educació especial amb capacitat per a cinc infants. A més, compten amb una aula d'acollida de nouvinguts, que s'ha posat en marxa avui amb un total de quinze nens i nenes, i manté el títol d'Escola Verda heretat de l'antiga Labandària.
Escola Serena Vall
A l’Escola Serena Vall cada curs es treballa un eix transversal que gira al voltant d’una temàtica específica a treballar. Aquest curs, el tema escollit són els contes tradicionals. En aquest centre, també es gaudirà d'una aula d'acollida per a nouvinguts, que es posa en marxa amb cinc nens i nenes.
Institut Llavaneres