Botó que mostra/amaga menú lateral
Catŕleg de trŕmits
Versió per imprimir
Catŕleg de trŕmits
Sol·licitud de beques esportives
  • Ajuts econòmics per a persones amb recursos insuficients per fer front a les despeses específiques, de caràcter extraordinari com són les activitats esportives i de lleure esportiu; evitar l'exclusió per motius econòmics, familiars i socials i contribuir a l'eliminació de riscos d'exclusió. Més informació, aquí.

  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    TRAMITAR TELEMÀTICAMENT

    Preferentment podeu fer servir la instància genèrica i adjuntar-hi la documentació descrita en l’apartat documentació a aportar.

    TRAMITAR PRESENCIALMENT

    En cas que no es disposi de mitjans electrònics, la sol·licitud es podrà presentar presencialment a l'edifici de l'ajuntament (plaça de la Vila, 1), a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) mitjançant cita previa o trucant al telèfon 937023600

    Els peticionaris lliuraran el formulari i tota la documentació en paper i se'ls farà una còpia de la sol·licitud, segellada amb la data i l'hora de recepció, per tal de registrar les peticions de manera cronològica.

    • CONVOCATŇRIES EN CURS

      Del 25 de juny al 15 de juliol de 2024.

    • TRAMITAR TELEMŔTICAMENT
      Podeu fer servir la instància genèrica i adjuntar-hi, escanejat, el formulari emplenat i la documentació acreditativa.
    • DOCUMENT PER A L'ENVIAMENT DE DADES

      MODEL I SOL·LICITUD D'AJUT. A emplenar per la família.

      Model II PRE INCRIPCIÓ BENEFICIARI. A emplenar per l'entitat i la família.

      MODEL III ADHESIÓ ENTITATS I ORGANITZACIONS. A emplenar per l'entitat.

      MODEL IV DADES BANCÀRIES. A emplenar per l'entitat.

      MODEL V ACCEPTACIÓ AJUTS. A emplenar per l'entitat.

      MODEL VI JUSTIFICACIÓ D'AJUTS. A emplenar per l'entitat.

      MODEL VII DADES BANCÀRIES FAMÍLIES (JUSTIFICACIÓ FEDERACIONS). A emplenar per les famílies.

    • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

      Documentació que aporta l’interessat del nucli familiar:

      • Certificat d'imputacions de l'IRPF del darrer exercici fiscal
      • Certificat de Vida Laboral de la Tresoreria de la Seguretat Social
      • Declaració de l'IRPF del darrer exercici fiscal (en cas d'autňnoms)
      • Certificat del Servei Catalŕ d'ocupació (en cas d'estar en situació d'atur)
      • Certificat expedit per l'INSS o ICASS (en cas de pensió)
      • Resolució de l'atorgament de la Renda Mínima d'Inserció
      • Certificat d'ingressos
      • Títol família monoparental
      • Altres:
        • Sentčncia de separació o divorci (custňdia no compartida)
        • Certificat de discapacitat major del 33% d’algun dels membres de la unitat familiar
        • Autorització a l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres signada pels membres de la unitat familiar majors de 16 anys per accedir a les dades del padró municipal i a les dades fiscals de l'Agčncia Tributŕria (marcar en el document sol·licitud de bonificació)

      Aquelles sol·licituds que no estiguin degudament complimentades o hi manqui documentació per a la seva valoració seran desestimades.

      NOTA | No hauran d'aportar documentació els sol·licitants que autoritzin l'Ajuntament a realitzar les consultes de qualsevol naturalesa amb altres administracions. Aquesta autorització estŕ incorporada en el revers del formulari de sol·licitud.

    • QUAN TRAMITAR-HO

      Durant el mes de juny de l'any en curs.

    • QUI HO POT DEMANAR

      Les famílies d'infants i joves d'entre 3 i 18 anys empadronats i/o escolaritzats a aquest municipi. Excepcionalment s'hi inclourŕ a joves de més de 18 anys quan aquests estiguin escolaritzats durant el curs de la convocatňria.

    • COST
      Gratuďt.
    • NORMATIVA RELACIONADA

    • RESPONSABLE DEL TRŔMIT

      Regidoria d'Esports
      Plaça de la Vila, 1
      937023600
      esports@ajllavaneres.cat

    • OBSERVACIONS

      Si voleu consultar les dades del registre, ho podeu fer accedint a la carpeta del ciutadà.

    Diputació de Barcelona
    ^