Botó que mostra/amaga menú lateral
Catàleg de tràmits
Versió per imprimir
Catàleg de tràmits
Sol·licitud de beques esportives
La sol·licitud per al curs 2021-2022 s'ha de tramitar, preferentment en línia, entre el 8 i el 28 de juny de 2021
  • Ajuts econòmics per a persones amb recursos insuficients per fer front a les despeses específiques, de caràcter extraordinari com són les activitats esportives i de lleure esportiu, i evitar l'exclusió per motius econòmics, familiars i socials i contribuir a l'eliminació de riscos d'exclusió. Més informació, aquí.

  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    TRAMITAR TELEMÀTICAMENT

    Preferentment podeu fer servir la instància genèrica i adjuntar-hi la documentació descrita en l’apartat documentació a aportar.

    TRAMITAR PRESENCIALMENT

    En cas que no es disposi de mitjans electrònics, la sol·licitud es podrà presentar presencialment. Per facilitar-ho, s'habiliten quatre dies de recollida:

    • 21, 22, 23 i 28 de juny: de 8.30 a 10.30 hores

    El lliurament es farà a l'edifici de l'ajuntament (plaça de la Vila, 1), 2a planta.

    Els peticionaris lliuraran el formulari i tota la documentació en paper i se'ls farà una còpia de la sol·licitud, segellada amb la data i l'hora de recepció, per tal de registrar les sol·licituds de manera cronològica.

    • CONVOCATÒRIES EN CURS
      Per al curs 2021-2022, del 8 al 28 de juny.
    • TRAMITAR TELEMÀTICAMENT

      Podeu fer servir la instància genèrica i adjuntar-hi, escanejat, el formulari emplenat i la documentació acreditativa.

    • DOCUMENT PER A L'ENVIAMENT DE DADES

      Model I. Sol.licitud ajut.
      A emplenar per la família.

      Model II. Preinscripció beneficiaris.

      A emplenar per l'entitat i la família.

      Model III. Adhesió entitats.

      A emplenar per l'entitat.

      Model IV. Dades bancàries
      A emplenar per l'entitat.

      Model V. Acceptació d'ajut

      Model VI. Justificació d'ajut

    • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

      Documentació que aporta l’interessat del nucli familiar (veure Ordenança Fiscal número 26):

      • Certificat d'imputacions de l'IRPF del darrer exercici fiscal
      • Certificat de Vida Laboral de la Tresoreria de la Seguretat Social
      • Declaració de l'IRPF del darrer exercici fiscal (en cas d'autònoms)
      • Certificat del Servei Català d'ocupació (en cas d'estar en situació d'atur)
      • Certificat expedit per l'INSS o ICASS (en cas de pensió)
      • Resolució de l'atorgament de la Renda Mínima d'Inserció
      • Certificat d'ingressos
      • Títol família monoparental
      • Altres:
        • Sentència de separació o divorci (custòdia no compartida)
        • Certificat de discapacitat major del 33% d’algun dels membres de la unitat familiar
        • Autorització a l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres  signada pels membres de la unitat familiar majors de 16 anys per accedir a les dades del padró municipal i a les dades fiscals de l'Agència Tributària (marcar en el document sol·licitud de bonificació)

      Aquelles sol·licituds que no estiguin degudament complimentades o hi manqui documentació per a la seva valoració seran desestimades.

      NOTA | No hauran d'aportar documentació els sol·licitants que autoritzin l'Ajuntament a realitzar les consultes de qualsevol naturalesa amb altres administracions. Aquesta autorització està incorporada en el revers del formulari de sol·licitud.

    • QUAN TRAMITAR-HO
      Convocatòria curs 2021-2022: la sol·licitud s'ha de tramitar, preferentment en línia, entre el 8 de juny i el 28 de juny de 2021.
    • QUI HO POT DEMANAR
      Les famílies d'infants i joves d'entre 3 i 18 anys empadronats i/o escolaritzats a aquest municipi abans de sol·licitar l'ajut. Excepcionalment s'inclourà a joves de més de 18 anys quan aquests estiguin escolaritzats durant el curs de la convocatòria.
    • COST
      Gratuït.
    • RESPONSABLE DEL TRÀMIT

      Regidoria d'Esports
      Plaça de la Vila, 1
      937023600
      esports@ajllavaneres.cat

    Diputació de Barcelona
    ^