A càrrec de Marta Sánchez. Taller finançat per la Diputació de Barcelona en el marc del programa 'Treball, Talent i Tecnologia'
Inscripcions obertes aquí.
DESCRIPCIÓ DE L'ACTIVITAT
Coneix la plataforma d'Instagram i totes les seves funcionalitats, aprèn com crear-te un perfil atractiu, perquè són interessants els hashtags i mencions, per què publicar Stories i com treure rendiment per al teu projecte.
OBJECTIU GENERAL
Conèixer els passos per a crear Identitat digital per a qualsevol projecte, professional o empresa. Utilitzar de forma òptima Instagram: saber utilitzar les opcions que dona la plataforma, crear un perfil atractiu, publicar contingut interessant amb hashtags i mencions per aconseguir seguidors i posicionar-nos, publicar stories d'interès i utilitzar apps per millorar el rendiment d'Instagram. Conèixer les estratègies per poder promocionar, donar a conèixer o augmentar les vendes d'un producte o servei.
CONTINGUTS
• Identitat digital: elements i beneficis de gestionar-la
• Instagram: la xarxa d’èxit, perfils que inspiren
• Configura un bon perfil, registre, estructura i audiència
• Com publiquem, hashtags i mencions
• Històries, reels i apps per a Instagram: snapssed, insshot, animated text, preview
METODOLOGIA
La metodologia és activa i l'aprenentatge es fonamenta en l'ús pràctic de les eines de Google. Metodologia cooperativa i participativa, estructurada en una exposició magistral per la presentació del contingut a treballar i la part pràctica on l'alumnat es fa autònom del seu propi aprenentatge. En format en línia.
HORARI