L'alumnat de 4t d'ESO de l'Institut Llavaneres va presentar, dimarts 5 de novembre, davant la comunitat educativa del municipi, el Projecte 360. Es tracta d'una iniciativa que té com a objectiu repensar els espais de lleure del centre per adaptar-los a les necessitats de l'alumnat. L'acte de presentació va comptar amb la participació de l'AFA, de l'equip directiu del centre i de les regidories d'Educació i de Joventut de l'Ajuntament. Els impulsors del Projecte 360 demanen la implicació de la comunitat educativa per transformar les zones d'esbarjo.
'Us heu preguntat quantes hores passem al pati durant l'ESO?' Aquest és el punt de partida del Projecte 360. Aquest treball neix de les necessitats identificades pels estudiants en els patis i en els espais de lleure de l'institut. Els alumnes han dut a terme una anàlisi detallada de la situació i han identificat les mancances existents. Finalment, d'acord amb aquest estudi, han elaborat diverses propostes de millora dels espais, tant des del punt de vista físic com organitzatiu i social. Es tracta de repensar els espais des de la mirada dels alumnes i no des del punt de vista de l'adult.