Botó que mostra/amaga menú lateral
Catàleg de tràmits
Versió per imprimir
Catàleg de tràmits
Procés per a la selecció d'un tècnic de gestió administrativa, adscrit a Secretaria en torn de promoció interna
  • Mitjançant aquest tràmit la persona interessada sol·licita la seva participació en el procés de selecció per un lloc de treball de tècnic de gestió administrativa, adscrit a Secretaria de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, subgrup A2, funcionariat de carrera, mitjançant el sistema de concurs-oposició en torn de promoció interna i d'acord amb les bases aprovades.

  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    Les persones que desitgin participar en aquest procés selectiu han de presentar la sol·licitud telemàticament, a través del web municipal d'aquesta corporació. Cal fer servir la sol·licitud instància genèrica i adjuntar-hi la documentació a aportar.

    AVÍS IMPORTANT: En cas que actuï en nom d'un tercer, prèviament a la tramitació de qualsevol petició, ha de tramitar aquest formulari Ar01. Autorització de representació- A l'apartat d'observacions, del formulari cal especificar el nom del procés selectiu al qual es vol optar.

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    En la sol·licitud s'haurà d'adjuntar la documentació següent:

    1. Fotocòpia de la titulació exigida o resguard d'haver abonat els drets per a la seva expedició.

    2. Fotocòpia de la documentació acreditativa d'estar en possessió del nivell de suficiència de català (C1 del MECR).  

    3. Declaració responsable (annex 2) conforme es compleixen els requisits dels apartats lletres e) i f) de la base tercera.

    4. Al·legació de mèrits mitjançant model normalitzat (annex 3).

  • QUAN TRAMITAR-HO

    Durant el període de convocatòria oberta.

  • QUI HO POT DEMANAR

    Totes les persones que compleixin els requisits especificats a les bases corresponents a cada procés selectiu.

  • COST
    No hi ha drets d'examen.
  • NORMATIVA RELACIONADA

    a) Llei 7/1985, de 2 d´abril, reguladora de les bases de règim local.

    b) Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público.

    c) Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s´aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local

    d) Decret legislatiu 2/2003, de 28 d´abril, pel qual s´aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

    e) Decret legislatiu 1/1997, de 31 d´octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.

    f) Decret 214/1990, 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

    g) Reial decret 462/2002, de 24 de maig, d'indemnitzacions per raó del servei.

    h) Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s´aproven les regles bàsiques i els programes mínims a què s'ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris de l'Administració local.

    i) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    j) Llei 26/2010, de 3 d´agost de LRJ-PACat

    k) Real Decreto Legislativo 2/2015, de 23 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto de los Trabajadores (pel que respecta al personal laboral).

    l) Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del Sector Públic.

    m) Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

  • RESPONSABLE DEL TRÀMIT

    Regidoria de Recursos Humans
    Plaça de la Vila, 1
    08392 Sant Andreu de Llavaneres
    937023600
    rrhh@ajllavaneres.cat

  • OBSERVACIONS

    A l'apartat d'observacions del formulari, cal especificar el nom del procés selectiu al qual es vol optar.

    Si voleu consultar les dades del registre, ho podeu fer accedint a la carpeta del ciutadà.

Diputació de Barcelona
^