Botó que mostra/amaga menú lateral
Catàleg de tràmits
Versió per imprimir
Catàleg de tràmits
Procés per a la selecció de catorze llocs de treball de personal administratiu per promoció interna
  • Mitjançant aquest tràmit la persona interessada sol·licita la seva participació en el procés selectiu per cobrir catorze llocs de treball de personal administratiu de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, subgrup C1, funcionaris de carrera, mitjançant concurs-oposició en torn de promoció interna, d'acord amb les bases aprovades.

  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    La sol·licitud de participació en aquest procés s'ha de presentar telemàticament a través del web municipal d'aquesta corporació. Cal fer servir la sol·licitud d'instància genèrica i adjuntar-hi la documentació a aportar.

    AVÍS IMPORTANT: En cas que actueu en nom d'un tercer, prèviament a la tramitació de qualsevol petició, cal emplenar aquest formulari: Ar01. Autorització de representació. A l'apartat d'observacions del formulari, especifiqueu el nom del procés selectiu al qual es vol optar.

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    En la sol·licitud s'haurà d'adjuntar la documentació següent:

    1. Fotocòpia de la titulació exigida o resguard d'haver abonat els drets per a la seva expedició.

    2. Fotocòpia de la documentació acreditativa d'estar en possessió del nivell de suficiència de català (C1 del MECR).  

    3. Declaració responsable (annex 2) conforme es compleixen els requisits dels apartats lletres f) i g) de la base tercera.

    4. Al·legació de mèrits mitjançant model normalitzat format pdf (annex 3) o en programari lliure libreoffice (annex 3).

  • QUAN TRAMITAR-HO
    Durant el període de convocatòria oberta.
  • QUI HO POT DEMANAR
    Totes les persones que compleixin els requisits especificats a les bases corresponents a cada procés selectiu.
  • COST
    No hi ha drets d'examen.
  • NORMATIVA RELACIONADA

    a) Llei 7/1985, de 2 d´abril, reguladora de les bases de règim local.

    b) Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público.

    c) Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s´aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local

    d) Decret legislatiu 2/2003, de 28 d´abril, pel qual s´aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

    e) Decret legislatiu 1/1997, de 31 d´octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.

    f) Decret 214/1990, 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

    g) Reial decret 462/2002, de 24 de maig, d'indemnitzacions per raó del servei.

    h) Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s´aproven les regles bàsiques i els programes mínims a què s'ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris de l'Administració local.

    i) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    j) Llei 26/2010, de 3 d´agost de LRJ-PACat

    k) Real Decreto Legislativo 2/2015, de 23 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto de los Trabajadores (pel que respecta al personal laboral).

    l) Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del Sector Públic.

    m) Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

  • RESPONSABLE DEL TRÀMIT

    Regidoria de Recursos Humans
    Plaça de la Vila, 1
    08392 Sant Andreu de Llavaneres
    937023600
    rrhh@ajllavaneres.cat

  • OBSERVACIONS

    A l'apartat d'observacions del formulari, cal especificar el nom del procés selectiu al qual es vol optar.

    Si voleu consultar les dades del registre, ho podeu fer accedint a la carpeta del ciutadà.

Diputació de Barcelona
^