Botó que mostra/amaga menú lateral
Catàleg de tràmits
Versió per imprimir
Catàleg de tràmits
Procés per a la selecció d'un lloc de treball de personal administratiu
Mitjançant contracte de relleu i constitució d'una borsa de treball
  • Mitjançant aquest tràmit la persona interessada sol·licita la seva participació en un procés selectiu per cobrir determinats llocs de treball a l'Ajuntament, d'acord amb les bases aprovades per a cadascun d'aquests llocs.

  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    Telemàticament, podeu fer servir la sol·licitud instància genèrica i adjuntar-hi la documentació a aportar.

    AVÍS IMPORTANT: En cas que actuï en nom d'un tercer, prèviament a la tramitació de qualsevol petició, ha de tramitar aquest formulari Ar01. Autorització de representació- A l'apartat d'observacions del formulari cal especificar el nom del procés selectiu al qual es vol optar.

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    En la sol·licitud s'haurà d'adjuntar la documentació següent:

    a) Documentació acreditativa del nivell de suficiència de català (nivell C1) o superior. 
    b) Titulació exigida per a participar a la convocatòria.
    c) Currículum vitae.
    d) Document Nacional d’Identitat o de la nacionalitat corresponent. 
    e) Acreditació dels mèrits al·legats: aportació de certificats de serveis prestats, titulacions formatives, certificats de cursos, relacionat amb el lloc a cobrir. 
    f) Certificat de vida laboral.
    g) Fotocòpia del certificat integrat del Servei d’Ocupació de Catalunya. 
    h) Declaració de no estar inhabilitat/ada per a l’exercici de les funcions públiques ni estar separat/ada mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració pública. (Annex 1)
    i) Declaració de no estar en cap dels supòsits d’incompatibilitat previstos en la legislació vigent o declaració que se sol·licitarà l’autorització de compatibilitat (Annex 1)

  • QUAN TRAMITAR-HO
    Durant el període de convocatòria oberta.
  • QUI HO POT DEMANAR
    Totes les persones que compleixin els requisits especificats a les bases corresponents al procés selectiu.
  • COST
    Aquest procés està exempt del pagament de taxes.
  • NORMATIVA RELACIONADA

    a) Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.

    b) Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público.

    c) Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local

    d) Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

    e) Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.

    f) Decret 214/1990, 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

    g) Reial decret 462/2002, de 24 de maig, d'indemnitzacions per raó del servei

    h) Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s´aproven les regles bàsiques i els programes mínims a què s'ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris de l'Administració local.

    i) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    j) Llei 26/2010, de 3 d'agost de LRJ-PACat

    k) Real Decreto Legislativo 2/2015, de 23 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto de los Trabajadores (pel que respecta al personal laboral).

    l) Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del Sector Públic.

    m) Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

    n) Reial Decret-llei 11/2024, de 23 de desembre, per a la millora de la compatibilitat de la pensió de jubilació amb el treball.

  • RESPONSABLE DEL TRÀMIT

    Regidoria de Recursos Humans
    Plaça de la Vila, 1
    08392 Sant Andreu de Llavaneres
    937023600
    rrhh@ajllavaneres.cat

  • OBSERVACIONS

    A l'apartat d'observacions del formulari, cal especificar el nom del procés selectiu al qual es vol optar.

    Si voleu consultar les dades del registre, ho podeu fer accedint a la carpeta del ciutadà.

Diputació de Barcelona
^