Mitjançant aquest tràmit la persona interessada sol·licita la seva participació en un procés selectiu per cobrir determinats llocs de treball a l'Ajuntament, d'acord amb les bases aprovades.
Telemàticament, podeu fer servir la sol·licitud instància genèrica i adjuntar-hi la documentació a aportar.
AVÍS IMPORTANT: En cas que actuï en nom d'un tercer, prèviament a la tramitació de qualsevol petició, ha de tramitar aquest formulari Ar01. Autorització de representació- A l´apartat “observacions” del formulari cal especificar el nom del procés selectiu al qual es vol optar.
En la sol·licitud s'haurà d'adjuntar la documentació següent:
a) Fotocòpia del DNI o del passaport.
b) Curriculum vitae actualitzat.
c) Documentació acreditativa de ser funcionari de carrera de la categoria convocada, en situació de servei actiu.
d) Fotocòpia dels carnets de conduir A2 i B.
e) Documentació acreditativa dels mèrits al.legats als efectes de la seva valoració en la fase de concurs.
No hi ha drets d'examen.
a) Llei 7/1985, de 2 d´abril, reguladora de les bases de règim local.
b) Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público.
c) Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s´aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local
d) Decret legislatiu 2/2003, de 28 d´abril, pel qual s´aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
e) Decret legislatiu 1/1997, de 31 d´octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.
f) Decret 214/1990, 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
g) Reial decret 462/2002, de 24 de maig, d'indemnitzacions per raó del servei
h) Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s´aproven les regles bàsiques i els programes mínims a què s'ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris de l'Administració local.
i) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
j) Llei 26/2010, de 3 d´agost de LRJ-PACat
k) Real Decreto Legislativo 2/2015, de 23 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto de los Trabajadores (pel que respecta al personal laboral).
l) Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del Sector Públic.
m) Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
Regidoria de Recursos Humans
Plaça de la Vila, 1
08392 Sant Andreu de Llavaneres
937023600
rrhh
Cal complimentar una sol·licitud per a cada procés selectiu, en cap cas es pot optar a més d'un procés en la mateixa instància.
A l'apartat d'observacions del formulari, cal especificar el nom del procés selectiu al qual es vol optar.
Si voleu consultar les dades del registre, ho podeu fer accedint a la carpeta del ciutadà.